22 October, 2024
حمایت از کسب و کارها در بحران کرونا

حمایت از کسب و کارها در بحران کرونا

اجاره فضای تبلیغاتی

 

در حال حاضر اقتصاد جهان بدلیل ویروس کرونا با رکود اقتصادی مواجه شده است ازین رو بیشتر کسب و کارهای سنتی نیز دچار بحران مالی شده اند و حتی بعضی از کسب و کار ها مجبور به اعلام ورشکستگی شده اند.

سامانه میز به عنوان شبکه اجتماعی کسب و کار هم راستا با رسالت اجتماعی خویش جهت توسعه کسب و کارها و همچنین جهت جلوگیری از فروپاشی آنها در این بحران در طرحی به نام نذر کارآفرینی و اشتغال، با همکاری معاونت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و مشارکت تعدادی از شتاب‌دهنده های استان و همچنین همکاری ویژه هلدینگ دانش بنیان آریانا مشارکت کرده است.

درباره طرح نذر کارآفرینی و اشتغال:

معاونت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از شرکت ها و شتاب‌دهنده ها در راستای رسالت اجتماعی خویش برای حمایت از کسب و کارها در زمان بحران کرونا، 5,000,000 ریال اعتبار در بستر خدمات توسعه کسب و کار به آنها اختصاص می دهد. این طرح با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و جلوگیری از فروپاشی کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا به وجود آمده است.

این طرح از عید فطر به مدت یک هفته قابل اجرا است.

روش ثبت نام در طرح:

صاحبین مشاغل برای دریافت اعتبار می بایست کسب و کار خود را در سامانه میز ثبت کنند، سپس فرم ثبت نام مربوطه را پر نمایند و بعد از اتمام مراحل ثبت نام منتظر پیام پشتیبانان ما برای دریافت اعتبار باشند.


مطلب پیشنهادی: آموزش ثبت کسب و کار در سامانه میز


«جهت ثبت نام در طرح نذر کارآفرینی و اشتغال کلیک کنید»

نقش سامانه میز در این طرح:

میز به عنوان شبکه اجتماعی کسب و کار، می‌تواند با امکانات ویژه ی خود از جمله ثبت پست (محصول یا خدمت)، انتشار اخبار، رویداد و تخفیف،باعث بهتر دیده شدن کسب و کار شما در فضای مجازی شوند و کمک شایانی به پیدا کردن مشتریان جدید نمایند.

از جمله مزایای ثبت کسب و کار در سامانه میز:

  • ثبت رایگان کسب و کار بدون محدودیت زمانی
  • امکان ثبت محصولات،تخفیفات،رویدادها و اخبار مرتبط با کسب و کار
  • ارائه کیوآر کد اختصاصی برای هر کسب و کار(مشتریان با اسکن این کد مستقیم وارد صفحه شما می‌شوند)
  • دسترسی آسان از طریق وبسایت و اپلیکیشن میز
  • بهبود بخشیدن به حضور آنلاین
  • نمایش در موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و …)
  • تقویت اعتبار برند و افزایش آگاهی تجاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *