16 April, 2024
معرفی کافی شاپ های زاهدان

معرفی بهترین کافی شاپ های زاهدان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران قرار دارد. مکان های دیدنی زاهدان و آداب و رسوم خاص این شهر پای هر مسافر و گردشگری را به این شهر باز می کند. به علت آب و هوای گرم این منطقه باعث شده است که مسافرت و گردش در این شهر در فصل زمستان باشد پس بهتر است قبل از مسافرت به زاهدان در مورد مناطق تفریحی رفاهی، مراکز خرید زاهدان مانند کافی شاپ اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مقاله بهترین کافی شاپ‌های زاهدان را به شما معرفی میکنیم.

 

کافه راینو زاهدان

کافه راینو زاهدان

کافه راینو

یکی از بهترین کافی شاپ ‌های زاهدان با طرح و بنای سنتی که تقریبا 70 سال قدمت دارد. صاحبان این مجموعه تمام سعی خود را در باز‌سازی این کافه کرده اند تا حال و هوای قدیمی زاهدان حفظ شود و شما را با گذشته زاهدان آشنا کنند. این مجموعه دارای دو سالن سرپوشیده و روباز است.
آدرس: امام خمینی 49 حدفاصل کفعمی و آزادی

کافه پلاس زاهدان

کافه پلاس زاهدان

کافه پلاس

یکی از شیک‌ترین، بهترین و بزرگ‌ترین کافه‌های زاهدان که همه وسیله‌ها با دقت فراوان انتخاب شده است. از سه قسمت جداگانه اما کاملا مرتبط با هم تشکیل شده. در این کافه همه چیز با دقت فراوان کار شده از رنگ آمیزی دیوارها تا طراحی نور و نوع میز صندلی. پیشنهاد میکنیم در سفر به زاهدان حتما به این کافه بروید.

آدرس: خیابان دانشگاه بین دانشگاه ۸ و خیابان پاسداران

کافه زمستون زاهدان

کافه زمستون زاهدان

کافه زمستون

یکی از متفاوت‌ترین کافی شاپ های زاهدان کافه زمستان است. کافه‌ای دنج و دوست داشتنی با فضایی دلنشین، مناسب قرار‌های کوچک کاری و دو نفره یا دورهمی‌های دوستانه. در این کافه انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذاهای فست فود می‌توانید سفارش دهید و از کیفیت و طعم عالی آنها لذت برید. رفتار پرسنل بسیار خوب و حرفه‌ای است.

آدرس: خیابان بزرگمهر 2

کافه کافئین زاهدان

کافه کافئین زاهدان

کافی شاپ کافئین

اگر دنبال مکان آرامی برای قرار کاری میگردید یا میخواهید خستگی روزانه‌تان از بین برود و ساعتی را برای خودتان سپری کنید و در آرامش خیال یک فنجان قهوه میل کنید کافه کافئین بهترین گزینه پیش‌رو است. مکانی عالی با محیط گرم و دوستانه که با یک بار رفتن شمارا مشتری دائمی خودش میکند.

آدرس: خیابان شهید قلنبر – بین قلنبر ۶ و ۸

کافه فنجون زاهدان

کافه فنجون زاهدان

کافه فنجون

همین طور که از اسمش پیداست کافه فنجون کافه‌ای کوچک و جمع و جور است که بیشتر بیرون‌بر فعالیت می‌کند انواع قهوه و نوشیدنی سرد و گرم دارد. طعم و مزه بسیار عالی و کیفیت بالا مواد مصرفی باعث شده تا کافه فنجون مشهور شود. رفتار پرسنل بسیار گرم و دوستانه است و جدا از کیفیت مواد مصرفی باعث می‌شود همیشه به آنجا بروید.

کافه کتاب زاهدان

کافه کتاب زاهدان

کافه کتاب

متفاوت‌ترین و جزء بهترین کافی شاپ ‌های زاهدان کافه کتاب است. کافه کتاب فضایی برای کسانی است که اهل کتاب هستند. فضایی آرام و صمیمانه برای هم نشینی با کتاب و قهوه، فضایی برای هم صحبتی اهالی فرهنگ و ادب و دوستانی که وجه مشترکشان کتاب است.

آدرس: بلوار دانشگاه خیابان دنشگاه سه مقابل گلبرگ دو

کافه بامبو زاهدان

کافه بامبو زاهدان

کافه بامبو

کافه‌ای شیک و با طراحی متفاوت که جزء بهترین کافی‌ شاپ ‌های زاهدان قرار می‌گیرد. همان طور که از اسم کافه پیداست طراحی داخلی این کافه بر اساس بامبو با تلفیقی از سبک سنتی ایرانی است. انواع قهوه، نوشیدنی سرد و گرم در این کافه ارائه می‌شود. در کنار منو نوشیدنی می‌توانید فست فود نیز سفارش دهید.

آدرس: بزرگمهر، بزرگمهر 44

کافه وزرا زاهدان

کافه وزرا زاهدان

کافه وزرا

کافه‌ای جذاب و جالب با ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم، قهوه و غذاهای فانتزی که در دسته بهترین کافی ‌شاپ های زاهدان قرار میگیرد. این مجموعه برای دورهمی دوستانه یا برگزاری تولد بسیار خوب است. منو متفاوت و وسوسه انگیزی که دارد باعث میشود مشتری دائمی این کافه شوید.

آدرس: زیباشهر بلوار پیامبر اعظم نرسیده به تقاطع ویلا

کافه پیانو زاهدان

کافه پیانو زاهدان

کافه پیانو

کافه ای دوست داشتنی مخصوص قرارهای دو نفره و کاری ولی امکان رزرو برای دورهمی دوستانه نیز هست. در این کافه انواع نوشیدنی و دسرهای مختلف با طراحی‌های بسیار جذاب قابل سفارش است. برخورد پرسنل و کیفیت مواد مصرفی بسیار بسیار عالی است. در سفر به زاهدان حتما به این کافه سر بزنید.

آدرس: خیابان قلنبر روبه روی اداره آموزش و پرورش

کافه تابستون زاهدان

کافه تابستون زاهدان

کافه تابستون

اگر دنبال جایی می‌گردید که به صورت تخصصی قهوه میل کنید کافه تابستون پیشنهاد میکنیم. این کافه انواع قهوه و نوشیدنی با بهترین کیفیت سرو میکند. قسمت جذاب این کافه طراحی داخلی و دیوار رو به رو ورودی که چند تابلو نقاشی نصب شده است که محیط کافه را بسیار زیبا کرده است. برای برگزاری دورهمی دوستانه مانند تولد از چند روز قبل میتوانید میز رزرو کنید.

آدرس: بزرگمهر 16

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *