16 April, 2024
موکب مجازی هوشمند میز

موکب مجازی هوشمند میز

اجاره فضای تبلیغاتی

 

هلدینگ دانش بنیان آریانا ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، در راستای تکریم زائران بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) و میزبانی شایسته از ایشان، برای اولین بار موکب مجازی هوشمندی را در بستر اپلیکیشن میز جهت خدمت به میهمانان آقا امام رضا (ع) بنا نهاده است.
زائران عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن میز ضمن استفاده از نقشه راهنمای شهری دیجیتال، همراه با اطلاعاتی کامل از تمامی اماکن خدماتی، تجاری و اقامتی شهر مقدس مشهد، با حضور در محدوده حرم مطهر رضوی از نذری ما، شارژ رایگان تلفن همراه، پیشکش به محضر عاشقان و‌ دلباختگان ائمه اطهار علیه السلام استفاده نمایند.

نحوه نصب اپلیکیشن میز و دریافت هدیه (شارژ تلفن همراه رایگان) به صورت زیر می‌باشد:

1- دانلود اپلیکیشن میز از گوگل‌پلی (برای گوشی‌های اندروید) یا اناردونی (برای گوشی‌های آیفون)

 

پس از اجرای اپلیکیشن در صورت مشاهده پیام مکان‌یابی دکمه OK را بزنید تا میز موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد.

تصویر دسترسی به موقعیت مکانی

2- ثبت نام در اپلیکیشن میز

در منوی اپلیکیشن روی ورود به حساب کاربری کلیک کنید و در پایین صفحه ورود، روی لینک عضویت بزنید. پس از ثبت نام کد اعتبارسنجی به شماره موبایل شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن مراحل ثبت نام تکمیل می‌گردد.

در این مرحله شما می‌توانید از تمامی امکانات اپلیکیشن میز شامل جستجوی خدمات مورد نیاز در اطراف خود، مشاهده نقشه مشهد و اماکن خدماتی، تجاری، اقامتی و غیره استفاده نمایید.

3- جهت استفاده از نذری ما (شارژ رایگان تلفن همراه) پس از ثبت نام و ورود به اپلیکیشن، تب شهر گردی را از میان تب‌های پایین صفحه را انتخاب کنید.

4- در این مرحله بایستی از بالای صفحه لوگو هدیه را انتخاب نمایید.

5- سپس بر روی پرچم سیاه ظاهر شده بر روی صفحه بزنید.

6- سپس دریافت جایزه را انتخاب نمایید و از میان جوایز، شارژ مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

فاصله تا پین هدیه

نکته1: جهت دریافت این هدیه می‌بایست در محدوده حرم مطهر رضوی باشید.(شعاع 500متری)

محدوده حرم امام رضا


زندگی نامه امام رضا علیه السلام

امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) روز یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ هـجری قمری در مدینه دیده به جهان گشود. دوران امامت آن حضرت ۲۰ سال بود که با سه تن از حکمرانان مستبدّ عباسی، یعنی هارون، امین و مأمون معاصر بود.
امام رضا علیه السلام هشتمین امام شیعه اثنا عشری است و پیامبر (ص) نام وی را به صراحت ذکر فرموده: علی فرزند موسی، فرزند محمد، فرزند علی، فرزند حسین، فرزند علی، فرزند ابوطالب که درود خدا بر همه آنان باد. کنیه این حضرت ابوالحسن است و در باب برخی از القابشان اسامی رضا، صابر، زکی، ولی و … آمده است و نقش انگشتریش حسبی الله، یا به روایت دیگر ماشاء الله، لا قوة الا بالله است.
زادگاه این حضرت در مدینه به سال ۱۴۸ هجری قمری بود. یعنی در همان سالی که جدش امام صادق (ع) در گذشت و تاریخ وفات امام رضا (ع)، بنا به گفته علمای و مورخان بزرگ، سال ۲۰۳ هجری در طوس بوده است.
از نتایج پربار دوران اقامت علی بن موسی (ع) در مرو، فراهم شدن زمینه رشد و گسترش تشیع در خراسان بود. مردم خراسان که از پیش دوستدار خاندان رسالت بودند، پس از حضور آن حضرت محبت و ارادتشان به اهل بیت (ع) و علویان بیشتر شد، به گونه‌ای که مدفن امام رضا (ع) یکی از پایگاه‌های مهم تشیع در طول تاریخ درآمد و بر تاریخ فرهنگ و هنر و اقتصاد ایران و تشیع تأثیر عمیقی نهاد.

در ادامه صلوات خاصه امام رضا (ع) با صدای حاج رضا انصاریان تقدیم شما می‌گردد.

 

پایان طرح موکب مجازی هوشمند میز 1398/08/08

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *