18 April, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر همدان که یکی از شهرهای باستانی و متمدن ایران شناخته می‌شود، در طول سال، گردشگران زیادی را حتی از خارج ایران جذب می‌کند. قطعاً هرکسی که به این شهر زیبا سفر می‌کند،  علاقه دارد که از غذاهای مدرن یا حتی سنتی این شهر بهره کافی را ببرد. سامانه میز قصد دارد تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران‌های همدان و نشانی آنها آشنا کند.

باغ رستوران نعل اشکنه

معرفی رستوران های همدان - باغ رستوران نعل اشکنه

معرفی رستوران های همدان – باغ رستوران نعل اشکنه

اگر به صورت خانوادگی به همدان سفر کرده‌اید، ما این باغ رستوران را به شما و خانواده پیشنهاد می‌کنیم. چرا که این رستوران در نزدیکی دریاچه عباس‌آباد قرار دارد و به همین دلیل از آب و هوای خوبی برخوردار است و چشم انداز بسیار خوبی دارد، لذا فضای دل‌نشین و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته که این رستوران جزو رستوران‌های ارزان همدان نیست، اما ارزش خرج کردن را دارد چراکه بهترین کباب‌ها را می‌توانید در شهر همدان در این رستوران تجربه کنید.

حتماً به خودتان میگویید که نام این رستوران برگرفته از چه چیزی است؟ در زمان‌های قدیم به دلیل سنگلاخ‌هایی که در آن محل وجود داشته است اسب‌ها در زمان ردشدن از آنجا نعل‌هایشان می‌شکست و به همین دلیل نام این محل را نعلل اشکنه گذاشته‌اند.

آدرس: همدان، بلوار کولاب،  نرسیده به عباس آباد

رستوران میسان

معرفی رستوران های همدان - رستوران میسان

معرفی رستوران های همدان – رستوران میسان

رفتن به تپه‌های عباس‌آباد و گذراندن لحظات خوش با استفاده از اماکن تفریحی، نه‌تنها  می‌تواند خاطرات خوشی را از سفر برای شما به ارمغان بیاورد بلکه می‌تواند شمارا به‌طور خودجوش به سمت این رستوران زیبا بکشاند.

رستوران میسان از لحاظ قیمت و کیفیت می‌توان گفت که نزدیک به نعل‌اشکنه است و موقعیت مکانی‌اش هم در همان دریاچه عباس‌آباد است. این رستوران هم جزو بهترین رستوران‌های همدان است و بازهم اگر با خانواده خود به همدان سفرکرده‌اید این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چراکه این رستوران از نمای شیشه‌ای برخوردار است و فضای بیرونی اوکه دریاچه می‌باشد کاملاً واضح است. قطعاً طبیعت بیرونی این رستوران  می‌تواند حس خوبی به شما بدهد و یک بهانه خوب برای انتخاب این رستوران باشد.

غذاهای اصیل ایرانی در این رستوران پیدا می‌شود و بعد از استفاده از مکان‌های تفریحی که بیرون از رستوران وجود دارند شما می‌توانید از غذاهای لذیذ این رستوران بهره ببرید.

در این رستوران غذاهای فست‌فودی پیدا نمی‌شوند، پس بهتر است به قصد لذت بردن از غذاهای سنتی و لذیذ به این رستوران بروید.

آدرس: همدان، تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان

رستوران ته‌چین

معرفی رستوران های همدان - رستوران ته‌چین

معرفی رستوران های همدان – رستوران ته‌چین

این رستوران جزو ارزان‌ترین رستوران‌های همدان محسوب می‌شود. غذای مخصوص این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست ته‌چین است. بشقاب ته‌چین این رستوران را انواع کباب ته‌چین و دورچین آن تشکیل می‌دهد.

اما خارج از ته‌چین غذاهای اصیل دیگری هم در این رستوران یافت می‌شود که تمامی آنها با برنج اصیل و تازه ایرانی یافت می‌شود. درواقع منوی رستوران ته‌چین، بسیار پرتنوع است و شما قطعاً از بین این همه تنوع می‌توانید لذت کافی را ببرید.

ازلحاظ مکانی ،  این رستوران در مکانی کاملاً آرامش‌بخش و دنج ایجاد شده است و همین موارد او را به یکی از بهترین رستوران‌های همدان تبدیل کرده است.

شما می‌توانید بعد از یک روز گشت‌وگذار در حومه شهر ،  استفاده از مراکز خرید و اماکن فرهنگی همدان به بهانه اینکه هم یک غذای لذیذ میل کنید و هم خستگی آن روز را رفع کنید از این رستوران استفاده کنید؛ چرا که موقعیت مکانی این رستوران در مرکز همدان قرار دارد.

آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ‌بنزین

دیزی سرای آریاییان

معرفی رستوران های همدان - دیزی سرای آریاییان

معرفی رستوران های همدان – دیزی سرای آریاییان

دیزی سرای آریاییان همان‌طور که از نامش پیداست ،  غذای مخصوصش دیزی است و در این مکان فقط دیزی سرو می‌شود. اگر جزو افرادی هستید که بیشتر میل به غذای سنتی آن‌هم دیزی دارید ما به شما این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم چراکه  در این رستوران دیزی با گوشت کاملاً تازه و با نان سنگک تازه همراه با دوغ که نوشیدنی جداناپذیر از غذای دیزی است به مشتریان داده می‌شود. اگرچه این رستوران جزو ارزان‌ترین رستوران‌های همدان نیست ولی نسبت به کیفیت غذا، قیمت مناسبی دارد و قطعاً شما بعد از میل غذا پشیمان از انتخابتان نیستید.

این رستوران جزو بهترین رستوران‌های همدان است ،  چرا که یک غذای سنتی باکیفیت دارد و در دریک فضای سنتی به مردم ارائه داده می‌شود. فضای این دیزی سرا، الگوبرداری شده از زمان‌های قدیم است و به همین دلیل در هنگام میل غذا، لحظات خوب و دل‌نشینی را برای شما و خانواده رقم می‌زند.

آدرس: همدان خیابان بوعلی‌جنوبی

رستوران‌دلتا

معری رستوران های همدان - رستوران‌دلتا

معری رستوران های همدان – رستوران‌دلتا

این رستوران را می‌توان جزو قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین رستوران‌های همدان به شمار آورد. در این رستوران ، می‌توانید وابسته به میل خود؛ یا در پشت میز و یا بر روی تخت غذای خورد را میل کنید.

در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود و تنوع غذایی در منوی این رستوران به چشم می‌خورد ولی غذای مخصوص این  رستوران کباب‌کوبیده و کباب ثریایی است. کباب ثریایی کباب برگی است که با فلفل‌دلمه‌ای و سبزیجات پخته می‌شود.

این رستوران هم می‌تواند گزینه و بهانه خوبی برای این باشد که ما هم غذای با کیفیتی را میل کنیم هم خستگی یک روز گشت‌وگذارمان را در شهر همدان رفع کنیم،  چراکه همان‌طور که گفته شد غذاهای این رستوران هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم از قیمت مناسب از جهت دیگری این رستوران در مرکز شهر همدان قرار دارد و دسترسی به آن راحت است.

آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، روبروی خیابان سعدیه

در این مقاله سامانه میز تلاش کرده تا فهرستی از نمونه رستوران‌های همدان برای اطلاع شما از آنها ایجاد کند. شهر همدان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است  به طوری که نام مهد تمدن ایران را به آن نسبت داده‌اند و مسافران زیادی را  هرساله در خود پذیرا می‌باشد.

در این لیست سعی به راین شد که رستوران‌هایی را به شما معرفی کنیم که غذاهای آنها هم از لحاظ قیمتی باهم تفاوت دارند و هم از لحاظ نمونه غذاها. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید حتماً از رستوران‌های ذکر شده بهره کافی را ببرید و اگر هم هنوز تصمیم سفر به همدان را نگرفته‌اید حتماً این شهر را جزو انتخاب‌های خود برای سفر بگذارید.

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *