20 April, 2024
بهترین مراکز خرید اهواز

معرفی بهترین مراکز خرید اهواز

اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر اهواز، یکی از مناطق گردشگری ایران است و سالانه افراد زیادی به این شهر زیبا و مهمان نواز سفر می ‌کنند‌. با توجه به شرایط آب و هوایی اهواز بهترین فصل برای سفر به این شهر، زمستان و بهار است. این شهر علاوه بر مکان های تفریحی، دارای رستوران ها و مراکز خرید زیادی است. جالب است بدانید مردم جنوب، مراکز خرید اهواز را از جاذبه های گردشگری این شهر می ‌دانند و اکثر پاساژهای اهواز تا پاسی از شب دایر است. از آنجا که خرید، بخش مهمی از سفر محسوب می‌شود ما در این مقاله به معرفی برخی از بهترین مراکز خرید اهواز اشاره خواهیم کرد.

مرکز خرید زهره

مرکز خرید زهره-معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زهره-معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زهره یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر اهواز است که از پنج طبقه مجزا تشکیل شده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین صنایع دستی اهواز را خریداری کنید. علاوه بر خرید، کافه رستوران زهره در طبقه بالای این مرکز خرید بهترین مکان برای استراحت پس از یک خرید مفصل خواهد بود.

آدرس: انواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون- معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زیتون- معرفی مراکز خرید اهواز

پاساژ زیتون یکی از ارزان قیمت ترین و بهترین مراکز خرید اهواز می باشد که در شش طبقه ساخته شده است. طبقه دوم این مجتمع به انواع پوشاک زنانه و طبقه چهارم این مرکز خرید مربوط به البسه مردانه می باشد. در طبقه سوم آن می توانید انواع کیف و کفش را خریداری نمایید و در طبقه پنجم، انواع لوازم آرایشی به فروش می رسد. این مرکز خرید از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد خریدی اقتصادی و مناسب دارید حتما از مرکز خرید زیتون دیدن نمایید.

آدرس: اهواز، فلکه سنگر، خیابان خاقانی


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های اهواز


سیتی سنتر مهزیار

سیتی سنتر مهزیار- معرفی مراکز خرید اهواز

سیتی سنتر مهزیار- معرفی مراکز خرید اهواز

سیتی سنتر مهزیار یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر اهواز محسوب می شود که از یازده طبقه مجزا تشکیل شده است. این بازار بزرگ، انواع سلیقه ها و نیازهای مشتری را پوشش می دهد و شامل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است. در طبقه همکف این پاساژ، نمایندگی هایی از مطرح ترین برندهای جهان قرار دارد و مربوط به پوشاک و وسایل بانوان است. طبقه دوم آن به البسه آقایان و لوازم مردانه اختصاص دارد. طبقه سوم مخصوص فروش لوازم آرایشی و زیورآلات است. طبقه پنجم مخصوص کودکان می باشد و طبقه ششم و هفتم نیز مربوط به بازی کودکان است. در طبقه هشتم این مجتمع بزرگ، رستوران قرار دارد و شما می توانید خستگی بعد از خرید را با یک وعده غذای گرم جبران کنید.

آدرس: اهواز، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم

بازار امام رضا

بازار امام رضا-معرفی مراکز خرید اهواز

بازار امام رضا-معرفی مراکز خرید اهواز

بازار امام رضا یکی از بهترین پاساژهای شهر اهواز می باشد که در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده است. این بازار از تنوع بالایی برخوردار بوده و همین امر باعث شلوغی این بازار شده است. این مجتمع متشکل از پنج طبقه است؛ در طبقه همکف آن اقلام غذایی و بهداشتی عرضه می گردد، طبقه اول آن به فرش و موکت اختصاص دارد، طبقات بالایی بازار مخصوص مبلمان و سرویس خواب است و در آخرین طبقه از این مجتمع انواع لوازم آشپزخانه به فروش می رسد. بازار امام رضا یکی از مقرون به صرفه ترین مجتمع های تجاری اهواز محسوب می شود و از محبوبیت بالایی نزد مردم این شهر برخوردار است.

آدرس: اهواز، تقاطع کیانپارس و خیابان میهن شرقی

مرکز خرید کیانپارس

مرکز خرید کیانپارس- معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید کیانپارس- معرفی مراکز خرید اهواز

برج کیانپارس نیز یکی از بهترین مراکز خرید اهواز به حساب می آید و دارای هفت طبقه می باشد؛ که دو طبقه‌ی آن تجاری و سه طبقه‌ی آن اداری است. در طبقات اداری انواع خدمات حقوقی، پزشکی و مهندسی انجام می پذیرد. در این طبقات چندین موسسه آموزشی نیز مشغول به فعالیت می باشند. در واحد‌های تجاری این مجتمع می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و زیورآلات را خریداری نمایید. برج کیانپارس هم مانند دیگر مراکز خرید، از محبوبیت بالایی نزد مردم اهواز برخوردار است. لازم به ذکر است اگرچه قیمت لوازم در این برج کمی زیاد است، اما از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

مرکز خرید کارون

 

کارون، یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های اهواز است که به صورت تجاری و اداری مشغول به فعالیت می باشد. این بازار بزرگ از پنج طبقه ساخته شده است که دو طبقه آن تجاری و سه طبقه دیگر آن اداری می باشد. واحد‌های اداری این بازار در اختیار پزشکان بوده و واحد‌های تجاری شامل انواع پوشاک و کیف و کفش می باشد. کارون یکی از شلوغ ترین مجتمع های تجاری اهواز است و از قیمت های مناسبی برخوردار می باشد.  این مرکز خرید، سه طبقه پارکینگ دارد و خیال شما را از بابت جای پارک راحت می کند.

آدرس: اهواز، خیابان نادری

بازار عبدالحمید

بازار عبدالحمید- معرفی مراکز خرید اهواز

بازار عبدالحمید- معرفی مراکز خرید اهواز

بازار عبدالحمید از قدیمی ترین پاساژهای اهواز می باشد که در دوران قاجار از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده است و اکثر ثروتمندان برای خرید خود به این بازار مراجعه می کردند. خانه دادرس و کاروانسرای شیخ  خَزعَل در این بازار قرار دارد.

آدرس: خیابان نظامی، بین خیابان نادری و خیابان امام خمینی


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کافی شاپ های اهواز


بازار دست فروش ها

بازار دست فروش ها- معرفی مراکز خرید اهواز

بازار دست فروش ها- معرفی مراکز خرید اهواز

بازار دست فروش ها یکی از پر جنب و جوش ترین و شلوغ ترین پاساژهای اهواز است و در مکان های مختلفی از شهر قرار دارد. شما می توانید از این بازار انواع پوشاک، شال و روسری، کیف و کفش و ادکلن خریداری نمایید. معمولا می توانید این دست فروشان را در راسته کارون و عبدالحمید به وفور ببینید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۲ غربی

مرکز خرید هیراد

مرکز خرید هیراد-معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید هیراد-معرفی مراکز خرید اهواز

مرکز خرید هیراد نیز یکی از بازارهایی است در لیست بهترین مراکز خرید اهواز قرار دارد و دارای انواع وسایل برقی و قطعات کامپیوتری می باشد. همچنین یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری اهواز به شمار می آید که به صورت تخصصی فعالیت می کند.

آدرس: اهواز، پادادشهر

مراکز فوق، تعدادی از بهترین مجتمع های تجاری اهواز هستند که بسیار معروف و کاربردی می باشند. اپلیکیشن میز برای رفاه حال شما عزیزان، لیست کاملی از بهترین کافی شاپ ها و رستوران های اهواز را نیز تهیه نموده است که با مراجعه به اپلیکیشن می توانید از آن استفاده کنید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *