27 July, 2024
مراکز خرید بوشهر

معرفی مراکز خرید بوشهر

اجاره فضای تبلیغاتی

 

خرید سوغاتی در سفر، برای آشنایان و اعضای خانواده، یک رسم در بین مردم عزیز کشورمان است. به این دلیل که بوشهر یک شهر بندری محسوب می شود، وسوسه خرید را برای سوغات یا نیاز شخصی در مسافران ایجاد می کند و عده ای نیز به همین منظور به این شهر زیبا سفر می کنند. شما نیز می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از بوشهر خریداری کنید. اگر می خواهید با مراکز خرید بوشهر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری زیتون

مجتمع تجاری زیتون بوشهر

یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری بوشهر، مرکز خرید زیتون است. این مجتمع تجاری بزرگ در چند طبقه ساخته شده و پاسخگوی بسیاری از نیازهای مسافران و ساکنان این شهر است. همچنین این مرکز از نخستین فروشگاه های بوشهر است که سبکی مدرن و شیک دارد و در آن می توانید خریدی مطلوب و دلچسب را تجربه کنید. در نزدیکی این مرکز خرید یک مرکز تفریحی نیز وجود دارد که برای تجربه یک تفریح خانوادگی لذت بخش پس از خرید بسیار مناسب است.

آدرس: بوشهر، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان آتش ‌نشانی و ریحان ۲، مجتمع تجاری زیتون

پاساژ نادر

پاساژ نادر بوشهر

پاساژ نادر، از قدیمی ترین پاساژهای بوشهر می باشد. اگر از گشت و گذار در بازار های سنتی و خرید از مغازه های قدیمی لذت می برید، پیشنهاد می کنیم حتما از این بازار سنتی دیدن کنید. در این پاساژ شما می توانید انواع حلواهای بوشهری و خرما را تهیه کنید. همچنین برای خرید پارچه و دیگر اجناس مشابه، مکانی مناسب، از لحاظ قیمت، می باشد.

آدرس: بوشهر، خیابان صفوی، قبل از هتل آسمان


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های شهر بوشهر


پاساژ توحید

مجتمع تجاری توحید بوشهر

اگر از طرفداران تکنولوژی هستید، حتما در سفر به بوشهر از این پاساژ دیدن کنید. یکی از معروف ترین پاساژهای بوشهر در زمینه لوازم کامپیوتری، مرکز خرید توحید است. اگر به لوازم جانبی موبایل یا کامپیوتر نیاز داشته باشید می توانید با قیمتی مناسب، خرید خود را انجام دهید. تنوع اجناس سخت افزاری و نرم افزاری در این پاساژ بسیار زیاد است و به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را تهیه کنید؛ همچنین وجود تعمیرگاه های تخصصی و افراد مجرب در این مرکز باعث شده تا نگران خراب شدن لوازم الکترونیکی خود در بوشهر نباشید. برای راحتی حال مشتریان، این پاساژ دارای پارکینگ خودرو نیز می باشد.

آدرس: بوشهر، میدان انقلاب، خیابان لیان

بازار قدیم بوشهر

بازار قدیم بوشهر

بازار بزرگ بوشهر یکی از قدیمی ترین بازارهای بوشهر است. این بازار از زمان قاجار مشغول به فعالیت بوده است و هم اکنون به عنوان پررونق ترین مرکز خرید بوشهر شناخته می شود. این بازار با معماری قدیمی و زیبا، یکی از جاذبه های گردشگری این شهر نیز محسوب می شود. مواد غذایی، خوراکی های محلی، لوازم مسی و صنایع دستی، اقلام قابل عرضه در این بازار می باشند. در نزدیکی بازار قدیمی، یکی از کافه های معروف بوشهر به نام کافه ناخدا قرار دارد که بهترین مکان برای استراحت پس از خرید است.

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا

بازار ماهی فروشان بوشهر

بازار ماهی فروشان بوشهر

بازار ماهی فروشان، با قدمتی ۵۰ ساله، یکی از مهم ترین مراکز خرید بوشهر است. اگرچه این بازار محلی خیلی بزرگ نیست اما می توانید در آن انواع ماهی های تازه را پیدا کنید. بازار ماهی فروشان در اکثر اوقات شلوغ است و به عنوان یکی از پر هیاهوترین فروشگاه های بوشهر از آن یاد می شود. بیشتر مردم در تابستان خواستار خرید میگو و در زمستان خواستار خرید ماهی هایی نظیر شوریده، حلوا و ماهی سفید می باشند.

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا

مجتمع تجاری هوم کورت آدیداس

مجتمع تجاری هوم کورت آدیداس بوشهر

هوم کورت آدیداس یکی از مدرن ترین مراکز خرید بوشهر می باشد و مساحتی حدود ۷۰۰ متر مربع دارد. این مجتمع بزرگ تجاری، دومین مجتمع هوم کورت در کشور به لحاظ بزرگی و امکانات است و چهارمین فروشگاه هوم کورت در خاورمیانه محسوب می شود. مجتمع تجاری هوم کورت، دارای محصولات دو برند آدیداس و ریباک است و اکثر گردشگران برای خریدی مناسب، به این پاساژ بزرگ مراجعه می کنند.

آدرس: بوشهر، خیابان چمران


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کافی شاپ های شهر بوشهر


مجتمع تجاری آزادگان

مجتمع تجاری آزادگان بوشهر

یکی دیگر از بزرگ ترین مجتمع های تجاری بوشهر، مجتمع تجاری آزادگان می باشد. معمولا در خریدهای خانوادگی، هر کدام از اعضای خانواده به دنبال اجناس مورد نیاز خود هستند. در مرکز خرید آزادگان هر آنچه را که مورد نیازتان است می توانید پیدا کنید. این مجتمع به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع کالاها اعم از اسباب بازی، ساعت های لوکس، لوازم ورزشی، لوازم برقی، پوشاک، لوازم کامپیوتر و… برای خریدهای خانوادگی، بسیار کارآمد و مناسب می باشد. قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار مناسب است؛ زیرا اکثر اجناس آن چینی می باشد. خوب است بدانید حتی در آخر هفته، که این مجتمع بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود، جای هیچگونه نگرانی برای جای پارک وجود ندارد؛ چرا که در طبقات پایینی این مجتمع، پارکینگ بزرگی قرار دارد.

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا، ابتدای سه راه دانش آموز و شهدا

مجتمع تجاری ملت

مجتمع تجاری ملت بوشهر

مرکز خرید ملت نیز یکی از دیگر بزرگ ترین مرکز خریدهای بوشهر است که در آن می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم خانگی و اقلام روزانه را خریداری نمایید. سطح قیمت اجناس در این بازار بزرگ متوسط است و تنوع کالا در آن بالا می باشد. کالاهای پاساژ ملت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و میزان رضایتمندی مردم از این مرکز خرید زیاد است. اگر قصد سفر به شهر بوشهر را دارید حتما بازدید از این بازار را در برنامه خود قرار دهید.

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا، رو به روی پاساژ آزادی

پاساژها و مجتمع های ذکر شده، از مهم ترین پاساژهای بوشهر می باشند؛ که شما می توانید تمامی اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنید. برای دسترسی آسان تر به مراکز خرید بوشهر و معتبرترین فروشگاه های این شهر می توانید از اپلیکیشن میز استفاده کنید. این نرم افزار با دارا بودن نقشه ای دیجیتالی، تمامی پاساژهای بوشهر را برای شما مسافران و گردشگران عزیز به نمایش می گذارد. همچنین برای دستیابی به آدرس رستوران ها، مراکز تفریحی و غیره، تنها باید به جستجو در این نرم افزار محبوب و کاربردی بپردازید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *