19 April, 2024
مراکز خرید اصفهان

بهترین مراکز خرید اصفهان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

خرید کردن، یکی از جذاب‌‌‌ترین بخش‌های سفر است. با خرید برای خود خاطرات خوب و جذابی از سفر می‌سازیم. غیر از خرید بخش سوغات نیز بسیار جذاب است و باعث صمیمیت بیش‌تر و بهتر بین دوستان و خانواده می‌شود. در اصفهان، انتخاب‌های زیادی برای خرید و سوغات دارید. از انواع شیرینی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه گرفته تا بهترین صنایع دستی و لباس‌هایی که در ایران، نظیر آن را کم‌تر می‌توانید پیدا کنید.

به همین خاطر در این مقاله از بلاگ میز تصمیم داریم تا شما را با مراکز خرید اصفهان آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا بدانید در اصفهان باید پول خود را کجا خرج کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر

مراکز خرید اصفهان-مرکز خرید سیتی سن_تر

مراکز خرید اصفهان-مرکز خرید سیتی سن_تر

این مجتمع دارای هفت طبقه است که دو طبقه آن در واقع پارکینگی که ظرفیت 5500 خودرو را دارد. سایر طبقات دارای فروشگاه‌هایی متنوع با حدود 2000 برند، سینما، فودکورت و بزرگ‌‌ترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه است.

آدرس: اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان اصفهان


مطلب پیشنهادی: مکان های دیدنی یزد (قسمت اول)


بازار اصفهان

یکی از قدیمی‌‌‌ترین و بزرگ‌‌ترین بازارهای اصفهان که دارای معماری تاریخی است و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند بازار اصفهان است. شما می‌توانید در این بازار انواع صنایع دستی اصفهان مانند، ظرف‌های مسی دست ساز، جواهرات، ادویه، ‌ترشی، میوه خشک، پارچه و چیزهایی از این قبیل را پیدا کرده و در صورت دوست داشتن بخرید.

آدرس: میدان امام

بازار موبایل اصفهان

مراکز خرید اصفهان-بازار موبایل اصفهان

مراکز خرید اصفهان-بازار موبایل اصفهان

یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های خرید موبایل در ایران، بازار موبایل اصفهان است که با داشتن هفت طبقه محیطی را برای نمایش دائمی، فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلف در حوزه تکنولوژی فراهم کرده است. حضور نماینده‌های معتبر برندهای مختلف دیجیتالی باعث شده تا این مکان، به جایی مطمئن برای خرید انواع تجهیزات دیجیتالی تبدیل بشود.

آدرس: ابتدای خیابان فردوسی

بازار قیصریه

مراکز خرید اصفهان-بازار قیصریه

مراکز خرید اصفهان-بازار قیصریه

از دیگر بازارهای سنتی اصفهان می‌توان بازار قیصریه را نام برد. بازار قیصریه یکی از مهم‌‌ترین بازارهای میدان نقش جهان به حساب می‌آید، در این بازار سرپوشیده دو طبقه، که در طبقه زیرین فروشگاه‌ها و در طبقه‌های بالاتر دفترها قرار دارند می‌توانید انواع صنایع دستی اصفهان را تهیه نمایید. همچنین وجود سراهای خانی، آقا، پادرخت سوخته، میر اسماعیل، اردستانی‌ها، تالار، خوانساری‌ها، جارچی، گلشن، فخر و چند مدرسه تاریخی، این بازار را به کانون گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل کرده است.

آدرس: خیابان حکیم، روبه روی مسجد حکیم


مطلب پیشنهادی: جاهای دیدنی اصفهان


مجتمع تجاری پارک

مراکز خرید اصفهان-مجتمع تجاری پارک

مراکز خرید اصفهان-مجتمع تجاری پارک

این مجموعه تجاری، اداری یکی از بزرگ‌‌ترین مجموعه‌های تجاری اصفهان است که در محوطه آن یک پارک وجود دارد که میتوانید با آن لذت اصفهان‌گردی خود را چندبرابر کنید. همچنین وجود 400 واحد تجاری، ساختمان پزشکان، مشاور املاک و بسیاری از واحد‌های دیگر این مکان را به یک مکان مناسب برای دوست داران خرید تبدیل کرده است.

آدرس: خیابان چهارباغ بالا

بازار گل و گیاه اصفهان

مراکز خرید اصفهان-بازار گل و گیاه اصفهان

مراکز خرید اصفهان-بازار گل و گیاه اصفهان

این بازار که به بازار گل و گیاه همدانیان معروف است، هرگونه گل و گیاه را از گیاهان تزئینی، گیاهان آپارتمانی، بامبو، گل‌های مصنوعی و… گرفته تا درخت و نهال را در خود جای داده است.

آدرس: بزرگراه جی، خیابان همدانیان، بازار گل و گیاه همدانیان.

بازار هنر

مراکز خرید اصفهان-بازار هنر

مراکز خرید اصفهان-بازار هنر

طلا و جواهرات اصفهان محصول هنر و ذوق هنرمندانی است که تمام زیبایی‌ها را به‌کار می‌گیرند تا اثری ماندگار و خاص را خلق کنند. بازار هنر اصفهان که خود به تنهایی یکی از شاهکارهای معماری صفویان محسوب می‌شود، به یکی از مراکز خرید اصفهان تبدیل شده است. حتی اگر قصد خرید ندارید، پیشنهاد می‌کنیم، تجربه‌ی بی‌تکرار گشت و گذار در این بازار و بازدید از معماری و محصولات آن‌ را از دست ندهید.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی ، جنب پارک هشت بهشت


مطلب پیشنهادی: دره ستارگان قشم


بازار ماهی خلیج فارس

مراکز خرید اصفهان-بازار ماهی خلیج فارس

مراکز خرید اصفهان-بازار ماهی خلیج فارس

بازار ماهی خلیج فارس بازاری است با حال و هوای دریا و ماهی‌ها. بی دلیل نیست که اصفهان را نصف جهان می‌خوانند. بازار ماهی خلیج فارس از مهم‌‌ترین مراکز خرید اصفهان است که در آن می‌توانید انواع آبزیان جنوبی و شمالی، و گوشت‌های مختلف را خریداری کنید و از تازگی آن‌ها لذت ببرید.

آدرس: بلوار صفه

مجتمع تجاری کوثر

مجتمع تجاری کوثر یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان است که به دلیل نزدیکی به سی و سه پل، گردشگران زیادی برای خرید به این مجتمع می‌روند. متاسفانه این مجتمع دارای قیمت‌های نسبتا بالایی است. البته این موضوع به این دلیل است که اکثر اجناس مجتمع تجاری کوثر برند هستند. این مجموعه دارای 450 واحد تجاری است. بنابراین سخت است که جنس مورد نظر شما پیدا نشود.

ارگ عظیم جهان‌نما

مراکز خرید اصفهان-ارگ عظیم جهان_نما

مراکز خرید اصفهان-ارگ عظیم جهان_نما

این مجتمع تجاری که جایگزین بنای تاریخی کاروان‌سرای شده است، یکی از مراکز خرید اصفهان بوده که کاربردهای تجاری، اداری و فرهنگی دارد. ارگ عظیم جهان نما که در مرکز اصفهان و روبه‌روی میدان نقش جهان قرار دارد، از نظر معماری و تجاری دارای اهمیت فراوان است. این مجموعه‌ی عظیم دارای ۳۶۴ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴ گالری، 12 مرکز صنایع دستی، هتل ۱۵۰ اتاقه، ۶ رستوران و کافه، پارکینگ اختصاصی و همچنین نخستین آب‌نمای موزیکال شهر اصفهان است.

آدرس: حدفاصل چهارباغ عباسی و خیابان‌های طالقانی و شمس‌آبادی

این مقاله از سایت میز نیز تمام شد. آیا تا به حال به اصفهان رفته‌اید. اگر تا کنون به مکان‌هایی که معرفی کردیم سرزده‌اید، لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *