27 July, 2024
رستوران های زاهدان

معرفی بهترین رستوران‌های زاهدان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

خوشبختانه در این سال‌ها بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند به مقصد سفرهایی بروند که کمتر دیده شده‌اند. زاهدان یکی از همین شهرها است. شهری با مردم خونگرم و مهمان‌نواز، بازاری پر از رنگ و نور و غذاهای محلی خوشمزه، زاهدان با غذاهای خوش‌عطر و بو، مقصد سفر جذابی است. قبل از سفر با بهترین رستوران‌های زاهدان آشنا شوید. اما برای میل کردن غذای پرحجم و اصلی باید راهی رستوران‌های خوب زاهدان شوید. برخلاف تصور اکثر مسافران این دیار، در زاهدان می‌توانید طعم غذاهای متنوعی را بچشید، از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای پرادویه‌ی جنوبی و حتی فست‌فود.

رستوران بوف سپید

رستوران بوف سپید هلدینگ دانش بنیان آریانا

برای صرف یک وعده غذای خوشمزه در زاهدان، می‌توانید روی رستوران بوف سپید حساب کنید. اگرچه این رستوران محیط چندان بزرگی ندارد و بیشتر شبیه یک غذاخوری پرطرفدار است، اما کیفیت مطلوب غذاهایش می‌تواند همه چیز را جبران کند. حواستان باشد که برای صرف ناهار یا شام کمی زودتر به بوف سپید بروید چرا که غذاهای این رستوران محبوب به سرعت تمام می‌شود. به گفته‌ مشتریان حجم غذاهای بوف سپید خوب و قیمت‌ها هم مناسب است. اگر به رستوران بوف سپید رفتید، حتما اکبر جوجه و جوجه کبابش را امتحان کنید و مطمئن باشید طعمش زیر دندانتان باقی خواهد ماند.
آدرس: زاهدان، خیابان مولوی عبدالعزیز

رستوران هتل جهانگردی

رستوران-هتل-جهانگردی

هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی در همه‌ی شهرها کیفیت خوبی دارند. رستوران هتل جهانگردی زاهدان هم غذاهای خوشمزه سرو می‌کند و هم کیفیت بسیار خوبی دارد. کافی‌شاپ هتل هم گزینه‌ی خوبی برای صرف چای یا دسر بعد از غذا است.

آدرس: زاهدان، میدان میرجاوه، خیابان جام جم

 رستوران VIP سبحان

رستوران-VIP-سبحان

اگر قصد صرف غذا در یک رستوران مجلل را دارید پس نام رستوران سبحان را به خاطر بسپارید. این رستوران از بهترین رستوران‌های زاهدان است. معماری داخلی و نمای مدرن این رستوران در نگاه اول شما را مجذوب خواهد کرد. همچنین نزدیکی این رستوران به بازار رسولی این امکان را به شما می‌دهد که بعد از یک خرید خوب، غذایی با کیفیت میل نمایید. منوی متنوع این رستوران برای انتخاب انواع غذاهای ایرانی دست شما را باز می‌گذارد. اکثر مشتریان رستوران سبحان، حجم غذا و کیفیت آن را تأیید می‌کنند. از طرفی اگر چه با یک رستوران لوکس طرف هستید، اما قیمت‌ها در حد متوسط است.

آدرس: زاهدان، تقاطع خیابان پهلوای و مولوی‌حسین‌بُر

رستوران حاج احمد

رستوران-حاج-احمد

برای چشیدن طعم غذاهای محلی سیستان و بلوچستان رستوران حاج احمد را انتخاب کنید. اگرچه محیط این رستوران کوچک و محلی است اما مطمئن باشید طعم غذاها و ادویه‌های خاصش زیر دندانتان خواهد ماند. بنابراین اگر اهل غذاخوردن در رستوران‌های لوکس هستید قید رستوران حاج احمد را بزنید چرا که این رستوران بیشتر برای محلی‌ها و مسافران مشتاق غذاهای محلی مناسب است. حجم غذاها با قیمت و کیفیت رستوران همخوانی مناسبی دارد و از نظر تمیزی و نظافت محیط هم خیالتان راحت باشد. در طبقه‌ی همکف این رستوران، چند میز و صندلی و تعدادی تخت برای پذیرایی قرار داده شده، و لژ خانوادگی مجزا، این رستوران را برای خانواده‌ها مناسب‌تر می‌کند. اگر به این رستوران رفتید، خوراک گوشت، خوراک ماهیچه، کباب کابلی، بریانی و کراهی گوشت و مرغ را از قلم نیندازید.
آدرس: زاهدان، بلوار میرحسینی

رستوران حاج محمد

رستوران-حاج-محمد

در کنار رستوران حاج احمد، رستوران محلی دیگری قرار دارد که گاهی افراد را در انتخابشان به اشتباه می‌اندازد. فضای سنتی رستوران حاج محمد با تخت‌هایی که با پرده‌های خوش نقش و نگار از هم جدا شده‌اند، محیط دلپذیری برای صرف یک غذای محلی محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی زاهدان را امتحان کنید. بریانی و کراهی گوشت و مرغ از خوشمزه‌های منوی رستوران حاج محمد به شمار می‌رود. از طرفی مطمئن شوید که کباب‌های بی‌نظیر این رستوران محلی را از دست نمی‌دهید. رستوران حاج احمد از رستوران های زاهدان است که حجم غذاهایش تقریبا زیاد و قیمت‌های آن بسیار مناسب است.
آدرس: زاهدان، بلوار میرحسینی

رستوران هتل استقلال

رستوران-هتل-استقلال

هتل استقلال ۴ ستاره است و رستوران آن غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند. سالن رستوران هتل استقلال بزرگ است و ظرفیت تا ۲۵۰ نفر را دارد.

آدرس: زاهدان، میدان آزادی

رستوران ملل

رستوران-ملل

برویم سراغ یکی دیگر از بهترین رستوران‌های زاهدان. رستوران ملل زاهدان با دکوراسیونی شیک و چشم‌نواز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای صرف غذا با خانواده باشد. برخورد گرم و صمیمی کارکنان رستوران ملل زاهدان به خوبی توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد. سرو انواع غذای ایرانی و با کیفیت به همراه بوفه‌ی سلف سرویس، این رستوران را مناسب انواع ذائقه‌ها کرده است. حجم غذاها خوب و قیمت‌ها کمی بالاست اما با توجه به سطح رستوران، این قیمت بالا خیلی دور از انتظار نیست.
آدرس: زاهدان، خیابان جانبازان

رستوران ولیعصر

رستوران-ولیعصر

بعضی افراد دوست دارند در رستوران‌هایی غذا بخورند که انتخاب روزمره‌ی مردم همان شهر باشد. رستوران با سابقه و تقریبا شلوغ ولیعصر زاهدان رستورانی با همین ویژگی است. محیط این رستوران با میز و صندلی‌های مشترکش شما را یاد غذاخوری‌های قدیمی می‌اندازد. مشتریان رستوران ولیعصر کیفیت، حجم و قیمت متوسط غذاهای آن را تأیید می‌کنند. اگر رستوران ولیعصر را برای صرف وعده‌ی غذایی انتخاب کردید به یاد داشته باشید که برای سفارش باید در صف منتظر بمانید و خودتان پای صندوق بروید چرا که این رستوران فضای شلوغی دارد.
آدرس: زاهدان، بلوار آزادی

رستوران سنتی مازیار

رستوران سنتی مازیار

رستوران مازیار چیدمان کاملا سنتی دارد. برخورد کارکنان خوب و دوستانه است. غذاهایی که مازیار سرو می کند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما را راضی خواهند کرد و به راستی یکی از بهترین رستوران‌های زاهدان است.

آدرس: زاهدان، خیابان شریعتی

رستوران سنتی عمارت

رستوران-سنتی-عمارت

طوفان رنگ‌های سبز و آبی و قرمزِ دیوارها و پنجره‌های مشبک، محیط این رستوران را متفاوت‌تر از آن چیزی کرده که تصورش را بکنید. پس خودتان را برای صرف غذا در این رستوران خوش آب‌ و رنگ آماده کنید. علاوه بر لذتی که از دکوراسیون رستوران سنتی عمارت می‌برید، می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی آن هم بچشید و خاطره‌ی متفاوتی از رستوران‌گردی زاهدان در آلبوم سفرتان ثبت کنید. رستوران سنتی عمارت حجم غذایی مناسب و قیمت‌های قابل قبولی دارد.
آدرس: زاهدان، بلوار دانشگاه

رستوران ریحان

رستوران-ریحان

آن‌چه موجب تمایز رستوران ریحان از رستوران‌های دیگر شده، سرو همزمان غذاهای ایرانی در کنار فست‌فود است که آن را مناسب انواع ذائقه‌ها می‌کند. محیط شیک رستوران با ترکیبی از میز و صندلی و چند تخت سنتی در نگاه اول نظرتان را جلب خواهد کرد. علاوه بر این، رنگ‌بندی متفاوت بخش فست‌فود رستوران، به خوبی توانسته این قسمت را از بخش غذاهای ایرانی متمایز کند. از غذاهای متنوع منوی رستوران ریحان، حتما چلو گوشت و چلو ماهیچه‌اش را امتحان کنید. به گفته‌ی مشتریان این رستوران، غذاها حجم و کیفیت مناسبی دارند و قیمت‌ها از سطح بودجه‌ای متوسطی برخوردار هستند.
آدرس: زاهدان، بلوار معلم

پیتزا ستاره آبی

پیتزا-ستاره-آبی

پیتزا ستاره آبی زاهدان با محیط نسبتا بزرگ و دکوراسیون رنگارنگش حسابی می‌تواند اشتهای شما را برانگیزد. علاوه بر این، وجود یک آکواریوم نسبتا بزرگ با ماهی‌های رنگارنگ در دکور این رستوران لذت غذا خوردنتان را دو چندان می‌کند. طعم و کیفیت پیتزاها و ساندویچ‌های ستاره آبی توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. پیتزا ستاره آبی از بهترین رستوران‌های زاهدان و بسیار پر‌طرفدار است، پس انتظار محیط شلوغی را داشته باشید.
آدرس: زاهدان، خیابان فردوسی، نبش فردوسی 10

پیتزا تورینو

پیتزا-تورینو

برای صرف یک غذای فست‌فودی خوب در زاهدان، سراغ پیتزا تورینو را بروید. دکوراسیون کاملا مدرن تورینو با تم رنگی بنفش، لذت چشیدن انواع فست‌فود این رستوران را برایتان دو چندان می‌کند. شهرت پیتزا تورینو موجب شده تا مشتریان دائمی برای خود داشته باشد. به گفته‌ی مشتریان، پیتزاهای تورینو پرملات و خوش‌پخت هستند. به علاوه روی سیب زمینی و قارچ سوخاری‌های این رستوران حساب ویژه‌ای باز کنید. سالاد سزار تورینو را هم اصلا از دست ندهید. حجم غذاهای تورینو تناسب خوبی با قیمت و کیفیت آن دارد.

آدرس: میدان امام رضا، بلوار به‌دست

رستوران خان جهان

رستوران-خان-جهان

رستوران خان جهان در ظرف‌های رنگارنگش غذای ایرانی و سنتی سرو می‌کند. طعم غذاها خوب است و از امتحان کردن آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

آدرس: زاهدان، خیابان دانشگاه، دانشگاه ۵۵

جهت آشنایی بیشتر با شهر زاهدان به سایر مقالات بلاگ میز مراجعه کنید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *