27 July, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

کافه گردی در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و این علاقه خودش را در سفرها نیز نشان داده است. در خیابان‌های شهر مورد نظر گشته‌اید و به جاهای دیدنی‌اش سر زده‌اید و حالا دلتان میخواهد در جایی دنج بنشینید و خستگی در کنید و کجا بهتر از یک کافه خوب. تبریز هم از آن شهرهایی است که کافه و قهوه‌خانه خوب کم ندارد. در ادامه به معرفی کافی‌شاپ‌ های تبریز می‌پردازیم:

کافه-پام-فیلیا-تبریز

کافه پام فیلیا

از دیگر کافی ‌شاپ ‌های تبریز که مانند کافه جازوه کوچک و خودمانی است و در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تبریز، یعنی شریعتی(شهناز سابق) قرار گرفته، کافه پام فیلیا است. پام فیلیا با اینکه کوچک است، اما در آن احساس راحتی می‌کنید و این راحتی را به دکور و میز و صندلی‌های چوبی‌اش ربط می‌دهند. از چیزهای خوبی که در مورد این کافه گفته می‌شود، یکی برخورد خوب کارکنان کافه است و دیگر خوراکی‌های خوشمزه‌ای که می‌توان در اینجا خورد؛ مانند: شیک، چای گل گاوزبان، معجون و چیپس و پنیرهایش.

آدرس: تبریز، انتهای خیابان شریعتی جنوبی(شهناز)، بالاتر از تقاطع پاستور

کافه-جازوه

کافه جازوه

به نظر کسانی که قهوه‌های جازوه را امتحان کرده‌اند، طعم واقعی قهوه را باید در جازوه چشید. با اینکه کافه جازوه مغازه کوچکی است و یک کافه بیرون بر به شمار می‌رود، اما از کافه‌های شلوغ تبریز است. هم می‌توانید نوشیدنی‌تان را بگیرید و بیرون مغازه بنشینید و هم در ماشین، هنگام گشت زدن در خیابان‌های تبریز آن را میل کنید.

در این کافه کوچک انواع قهوه و ملزومات قهوه‌خوری را نیز می‌فروشند. نوشیدنی‌هایی که در این کافه امتحان‌شان را پس داده‌اند، هات چاکلت، قهوه فرانسه و اسپرسو است. کافه جازوه فقط در تبریز شعبه ندارد و دو شبعه دیگر جازوه در اصفهان و رشت قرار گرفته‌اند.

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، اول بارون آواک

کافه-هنر-تبریز

کافه هنر تبریز

از دیگر کافی‌ شاپ‌ های تبریز کافه هنر است؛ یک مکان متفاوت و هنری، جایی که می‌توان در آن غم و غصه‌ها را فراموش کرد. در گوشه‌ای از کافه کتابخانه کوچکی گذاشته شده که می‌توانید با مطالعه وقت خود را سپری کنید. در دیوار روبروی آن سه رادیوی کوچک ترانزیستوری در کنار هم قرار گرفته‌اند تا نمادی از نسل قبل برای نسل جدید باشد. در این کافه بی‌نظیر و دنج می‌توانید انواع چاکلت‌ها، کرم اوله، قهوه‌ها، چای، قهوه با شیر ، موکتیل، میلک شیک‌ها و بستنی را سفارش بدهید.

آدرس: تبریز میدان اصلی ائل گلی، اول فردوس

آدرس: تبریز، خیابان سید ابراهیم، بازار دوه‌چی

کافه-کوچه

کافه کوچه

از دیگر کافی‌شاپ‌ های تبریز کافه کوچه است که محیطی آرام‌بخش و کوچک دارد. یک مکان دنج با پرسنلی مودب و صمیمی است. منوی کافه کوچه خوردنی‌های خوش‌مزه و خاصی را سرو می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار آن را امتحان کنید.

آدرس: تبریز خیابان شریعتی، (شهناز) جنوبی، روبروی کوچه ارک، کوی چایچی

کافه-رز-تبریز

کافه رز تبریز

گویا در تبریز رسم است که بیشتر کافه‌های خوب کوچک باشند و کافه رز هم یکی از این کافه‌ها است. کافه رز مثل بیشتر کافه‌هایی‌ است که دیده‌ایم با دکور تمام شیشه‌ای و صندلی‌های لهستانی. خوراکی‌های کافه خوشمزه است و آنطور که می‌گویند صدای موزیک هم طوری نیست که از  کافه رفتن‌تان پشیمان شوید یا صدا به صدا نرسد، به علاوه اینکه اگر تنها باشید یا حوصله‌تان سر برود هم می‌توانید یک کتاب از توی قفسه‌های کافه بردارید و ورق بزنید. از خوراکی‌های باب طبع در کافه رز وافل، آبمیوه‌های طبیعی و شیک‌های آن است.

آدرس: تبریز کوی الهی پرست نبش ۳۵ متری

کافه قنادی هما

کافه قنادی هما مناسب تولد و مراسم‌های مختلف است. با خاطری آسوده می‌توانید تمام کارها را به این کافه بسپارید و مطمئن باشید نتیجه کار همان چیزی خواهد بود که مورد نظر شما است. گفتنی است این کافه شیرینی‌های خوشمزه‌ای دارد که طعم آن تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند.

آدرس: تبریز خیابان ولیعصر، نبش فلکه رودکی

کافه-پپلا

کافه پپلا

یکی دیگر از کافی ‌شاپ‌ های تبریز کافه پپلا است. اگر به دنباله کافه‌ای زیبا و شیک هستید که در سرو منو حرفه‌ای باشد کافه پپلا یکی از بهترین‌ها است که می‌توانید برای گذراندن وقت همراه با میل کردن خوردنی‌های خوشمزه سری به اینجا بزنید.

آدرس: تبریز، بلوار 29 بهمن، نرسیده به فلکه دانشگاه برج شهر

کافه-کیوسک-تبریز

کافه کیوسک تبریز

اگر دلتان بخواهد در کافه‌ای جمع و جور بنشینید و همین‌که قهوه‌تان را می‌خورید خیابان را هم تماشا کنید، یا نه، نوشیدنی یا قهوه‌تان را بگیرید و همین‌که در خیابان‌های تبریز گشت می‌زنید، جرعه جرعه قهوه‌تان را سر بکشید، کافه کیوسک می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد. کافه کیوسک هم خوراکی‌هایش خوشمزه است و هم قیمت‌هایش مناسب و اگر حوصله‌تان سر رفته باشد می‌توانید به مدد بازی‌هایی مثل منچ و تخته که روی میزهای کافه گذاشته‌اند، سرتان را برای دقایقی هم که شده گرم کنید. کافه کیوسک مانند بیشتر کافه‌های تبریز سرویس بیرون بر هم دارد. از خوراکی‌هایی که می‌توان در این کافه به مزه‌شان اعتماد کرد: املت، تست، لاته و کیک و آبمیوه‌های طبیعی است.

آدرس: تبریز، ۳۵ متری بلوار سینا

کافی-شاپ-روژه

کافی شاپ روژه

در این کافه هرگز حوصله‌تان سر نمی‌رود زیرا بازی‌های زیادی برایتان فراهم می‌کنند که باعث می‌شود اوقات خوشی را در آن تجربه کنید. اگر به دنبال آرامش هستید این کافه بهترین جای ممکن خواهد.

آدرس: تبریز کوی ولی عصر، بلوار شفیع زاده، میدان بهارستان

کافه-مینیون

کافه مینیون

کافه بیرون بر مینیون منویی با کیفیت عالی و البته مزه‌های فراموش نشدنی از شما پذیرایی می‌کند. منوی وسوسه انگیزی که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان وعده‌ها را شامل می‌شود. در سفر به تبریز حتما یکبار کافه مینیون را تجربه کنید.

آدرس: تبریز خیابان ولیعصر، فلکه بزرگ، به سمت فلکه بارنج، بعد از مسجد امام صادق، کوی مسعود

کافه-آسمان

کافه آسمان

اینجا کافه‌ای خاص است و به دلیل اینکه در ارتفاعات واقع شده دارای هوایی دلچسب و دید بی‌نظیری می‌باشد. اگر می‌خواهید در جایی خوش آب و هوا با این همه زیبایی یک نوشیدنی خوش‌مزه میل کنید کافه آسمان را به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس: تبریز مجموعه تفریحی توریستی (تله کابین)، ایستگاه دوم

کافه-پارادیس

کافه پارادیس

یکی از بهترین کافی‌ شاپ‌ های تبریز که کافه من‌های فوق العاده هنرمند و باسلیقه‌ای دارد. منوی هیجان انگیزش شما را وادار می‌کند بارها و بارها به این کافه سر بزنید و از همه مهم‌تر انتخاب موسیقی مناسب در این کافه است که قدرت ترک کافه را از شما می‌گیرد!

آدرس: تبریز خیابان شهید باکری (ائل گلی)، پایین تر از میدان ائل گلی

قهوه-خانه-اسرافیل-تبریز

قهوه خانه اسرافیل تبریز

اگر در تبریز خواستید در قهوه‌خانه‌ای باصفا و خودمانی بنشینید و چای دبشی بر بدن بزنید، قهوه‌خانه اسرافیل بهترین جا است. قهوه‌خانه دوه‌چی در بازار دوه‌چی واقع شده که قدمتی نزدیک به صد سال دارد و بسیاری آن را به نام صاحبش اسرافیل می‌شناسند. حال و هوای قدیمی آن، یادآور تبریز در روزهای خیلی دور دارد و تاریخ زنده تبریز است. در این قهوه‌خانه تنها چای و قلیان جلوی مشتری گذاشته می‌شود و برعکس خیلی از قهوه‌خانه‌های تبریز ورود برای خانم‌ها آزاد است.

کافه-عمارت-ائل-گلی

کافه عمارت ائل گلی

اگر می‌خواهید بعد از تماشای عمارت زیبای ائل گلی و فضای آرامش بخش اطرافش، صبحانه‌ای خوب و دلچسب نوش جان کنید حتما سری به این کافه بزنید.

آدرس: تبریز پارک ائل گلی، عمارت شاه گلی

کافه-قنادی-رکس

 کافه قنادی رکس

قنادی رکس از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کافه قنادی‌های مدرن تبریز است که چندین شعبه دارد و خوشمزه‌ترین شیرینی، کیک و انواع دسر را می‌توانید از آن تهیه کنید.

آدرس: تبریز بالاتر از میدان شهید فهمیده، مرکز خرید لاله پارک، طبقه منهای یک

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *