27 July, 2024
کافی شاپ های کرمانشاه

معرفی بهترین کافی‌شاپ‌های کرمانشاه

اجاره فضای تبلیغاتی

 

اگر به دنبال گذراندن آخر هفته یا یافتن جایی دنج برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود هستید، جای نگرانی نیست. شهر کرمانشاه با کافه‌هایی منحصر به فرد و بی‌نظیر میزبان شما خواهد بود و با ارائه نوشیدنی و دسرهای خوش‌رنگ و طعم به دورهمی‌های شما جلوه‌ای تازه می‌بخشد. در ادامه بهترین کافی‌شاپ‌های کرمانشاه را در بلاگ میز معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

کافه وانیلا

کافه وانیلا هلدینگ دانش بنیان آریانا

کافه وانیلا یکی از کافه‌های گران در شهر کرمانشاه محسوب می‌شود و اگر قرار مهم و رسمی دارید، وانیلا بهترین گزینه به حساب می‌آید. دکوراسیون زیبای کافه، فضا را برای تجربه‌ای تازه از عکاسی و نقاشی فراهم می‌کندکافه وانیلای کرمانشاه وعده صبحانه را ارائه نمی‌دهد و فقط مختص عصرها است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد که همین ویژگی بر محبوبیتش با اینکه گران بوده، افزوده است. کافه وانیلا، نمایی زیبا از خیابان‌های اطراف را به نمایش می‌گذارد و شما در حین لذت بردن از طعم نوشیدنی خود می‌توانید به رفت و آمد آدم‌ها و ماشین‌ها نیز خیره شوید و گذر زمان و زندگی را نظاره‌گر باشید. در کافه وانیلا که نوعی کافه قنادی به حساب می‌آید، امکان سفارش کیک برای مناسبت‌های مختلف وجود دارد و طعم کیک‌های آن در بین اهالی کرمانشاه زبان زد است.

آدرس: بلوار یاسمن، ابتدای خیابان نسترن

کافه هنر

کافه هنر

کافه هنر کرمانشاه، یکی از معدود پاتوق‌هایی است که جوانان و کسانی که به دنبال جایی ساکت و دنج هستند، آن را انتخاب می‌کنند. در این کافه انواع و اقسام نوشیدنی، کیک‌های خوشمزه و قهوه ارائه می‌شوند که طعم ویژه قهوه کافه هنر در نوع خود بی‌نظیر است. دکوراسیون داخلی کافه هنر سبکی کاملا هنری داشته و محیطی دنج را برای مطالعه یا گپ‌های دوستانه فراهم می‌کند. در کافه هنر کرمانشاه می‌توانید جشن تولد را در کمال آرامش برگزار کنید و اطمینان داشته باشید که کارکنان مجرب آن راهنمایی‌های لازم را در این رابطه به شما خواهند داشت. این کافه بهترین و کامل‌ترین صبحانه را با سطح قیمت مناسب ارائه می‌دهد و منویی متنوع دارد. در کافه هنر انواع نوشیدنی گرم و سرد به بهترین شکل ممکن سرو می‌شوند که این موضوع امتیازی مثبت برای این کافه در شهر کرمانشاه به حساب می‌آید.

آدرس: خیابان ۲۲ بهمن، کوچه معتمدی

کافه کافکا

کافه کافکا

یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های کرمانشاه کافه کافکا می‌باشد که پر از خاطرات قدیمی با عکس‎های جالب است، اگر کنجکاو هستید و علاقه دارید خاطرات را مرور کنید سری به اینجا بزنید و از میل کردن نوشیدنی‌های خوشمز‌ه‌اش لذت ببرید.

آدرس: بلوار وحدت، جنب بنگاه دادآفرید

کافه ژاپه

کافه ژاپه

اگر به دنبال مکانی دنج به همراه نوشیدنی و دسرهای خوشمزه هستید، کافه ژاپه را فراموش نکنید. این کافی‌شاپ کوچک و دنج با معماری داخلی که دارد، می‌تواند میزبان خوبی برای دورهمی‌های کاری یا دوستانه شما باشد. افتتاح کافه ژاپه کرمانشاه به خصوص برای گردشگران و طرفداران قهوه و چای نقطه مثبتی به حساب می‌آید. کافه ژاپه در شهر کرمانشاه تاکنون میزبان شمار کثیری از هنرمندان و ورزشکاران بوده و با ارائه دسرهای خوشمزه و دارا بودن کادری مجرب و آموزش دیده از آن‌ها به گرمی استقبال کرده است. ژاپه می‌تواند برای برگزاری جشن تولد و نامزدی گزینه خوبی باشد و زوج‌های جوان می‌توانند در این کافه عصری رمانتیک را تجربه کنند. کافه ژاپه به خاطر ارائه قهوه‌های خوشمزه محبوبیت دارد و یکی از کافه‌های شناخته شده در بین نسل جوان به حساب می‌آید.

آدرس: سی متری اول، بلوار آل آقا، نبش کوچه 204

کافه تیک

کافه تیک

کافه تیک نیز از کافی‌شاپ‌های کرمانشاه است که با داشتن فضایی کوچک می‌تواند میزبان خوبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شما باشد. این کافه در بهترین منطقه شهر کرمانشاه واقع شده و همین امر محبوبیت آن را دو چندان کرده است. معماری و دکوراسیون داخلی کافه تیک به همراه ارائه دسرها و اسنک‌های خوشمزه و خوش‌عطر یکی از مزیت‌های آن به حساب می‌آید. کافه تیک کرمانشاه نوشیدنی و قهوه‌های بی‌نظیری را تهیه می‌کند و می‌تواند عصری زیبا یا آخر هفته‌ای رویایی برای شما و همراهانتان بسازد. در سفر به کرمانشاه، صبحانه‌های خوشمزه به همراه قهوه بی‌نظیر تیک را فراموش نکنید.

آدرس: میدان مصدق، طبقه زیرین بانک انصار

کافه بلوط

کافه بلوط

اگر به شهر کرمانشاه سفر کردید و به دنبال مکانی گرم و صمیمی برای گذراندن عصر یا آخر هفته‌ای دوستانه و یا خانوادگی بودید، کافه بلوط می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد و با دکوراسیون قدیمی که دارد، می‌تواند شما را به سرزمین خاطره‌های کهنه ببرد. در کافه بلوط کرمانشاه که جز معروف‌ترین کافه‌های شهر به حساب می‌آید، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همراه با خوش‌طعم‌ترین دسر و کیک‌ها ارائه می‌شوند. بلوط با تصاویر قدیمی و زیبایی که بر دیوارهایش نصب شده و نشان از ذوق و سلیقه بی‌مثال پرسنل و مدیریتش دارد، لحظاتی شاد را برای شما خواهد ساخت. در این کافه با دقت و سرعتی بی‌مثال به سفارشات رسیدگی می‌شود و کارکنانش با صبر و حوصله پذیرای شما خواهند بود. اگر دوست داشتید در کافه‌ای زیبا تعطیلات خود را سپری کنید، پیشنهاد ما کافه بلوط در کرمانشاه است که لذت خوردن قهوه‌ای تلخ را شیرین می‌کند.

آدرس: میدان مصدق، جنب پاساژ پردیس

کافه نارنج

کافه نارنج

یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های کرمانشاه در نزدیکی «میدان مصدق» واقع شده که یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت و آمد ترین میدان‌های این شهر است، کافه‌ای دنج و زیبا با نام «کافه نارنج» قرار دارد. از درب کوچک و چوبی آن که وارد شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند دکوراسیون رنگارنگ این کافه است. هر یک از دیوارهای کافه با رنگ‌های شاد رنگ‌آمیزی شده و روی دیوارها تابلوهای رنگارنگ نصب شده است. گلدان‌های موجود در کافه نیز در زمان حضور در این کافه، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

آدرس: میدان مصدق، خیابان روبروی اداره کار (خیابان پشت زاگرس)، روبروی آتلیه کاندیدا

کافه مرسدس

کافه مرسدس

اگر در سفر به کرمانشاه از طرفداران کافه‌های عربی بودید و تمایل داشتید که در چنین مکانی عصری زیبا را تجربه کنید، نگرانی به خود راه ندهید. کافه مرسدس با سطح قیمت مناسب و ارائه چای، قهوه و قلیان با بهترین کیفیت پذیرای شما و همراهانتان خواهد بود. پرسنل مجرب این کافه شیک و مدرن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد و تا زمان آماده‌سازی سفارش می‌توانید از دکوراسیون و جذابیت‌های معماری آن لذت برده و عکسی به یادگار بیندازید. کافه مرسدس کرمانشاه در کنار قلیان، خوش‌طعم ترین قهوه‌های آسیایی را سرو می‌کند که چشیدن آن را در یک عصر بهاری به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: سی متری دوم، خیابان نهم، نبش کوچه 123

کافه موگه

کافه موگه

کافه موگه یکی از کافی‌شاپ‌های کرمانشاه با محیطی دنج و آرام است که در قسمت‌های مختلف دکوراسیون زیبای آن، صنایع دستی چوبی «کیهان» به سبک سنتی دیده می‌شود. یک نگاه به پنجره‌های رنگی و کوچک این کافه، کافی است تا در لحظه به سال‌های دور برویم و حسِ آرامشِ بودن در خانه‌های بزرگ و قدیمی قاجاری را تجربه کنیم. نام کافه یعنی «موگه»، برگرفته از نام یک گل سفید رنگ کوچک است. در این کافه برای استعمال دخانیات، فضای جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه فضای خانوادگی نیز در کافه پیش‌بینی شده است. مسئولان «کافه موگه» بسیار خوش‌برخورد و مهربان هستند و به همین دلیل لحظاتی که در این کافه می‌گذرانید، خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

آدرس: 22 بهمن، خیابان برق، بین کوچه 6 و 7

کافه ژیوار

کافه ژیوار

کافه ژیوار با در اختیار داشتن نوازندگان و خواننده‌های خوش صدا و خلاق می‌تواند فضا را برای شما دلنشین‌تر کند. بی‌شک در چنین محیطی حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

آدرس: ابتدای شهرک ژاندارمری، بلوار خلیج فارس، جنب آژانس کاکتوس

جهت آشنایی با مراکز خرید و رستوران‌های کرمانشاه می‌توانید از سایر مقالات بلاگ میز استفاده کنید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *