27 July, 2024
اپلیکیشن میز

چه کنیم که دایناسور نباشیم؟!

اجاره فضای تبلیغاتی

 

میلیاردها سال از عمر کره زمین می‌گذرد. در این زمان طولانی موجودات مختلفی پا روی این کره آبی‌رنگ گذاشتند، از تک‌سلولی‌ها گرفته تا انسان‌ها، در این میان، برخی توانسته‌اند با تغییرات جوی این کره خاکی سازگار شده و به بقای خودشان ادامه دهند و برخی با مقاومت در برابر تغییرات باعث نابودی نسل خودشان شدند! نمونه بارز این مقاومت و انقراض نسل را می‌شود در دایناسورها دید، موجوداتی عظیم الجسه که روزگاری پادشاهان بلامنازع زمین بودند اما پس از برخورد شهاب سنگ و ایجاد تغییرات در شرایط جوی زمین نتوانستند با تغییرات سازگار شوند و نتیجه آن نابودی نسلشان بود.پیشرفت تکنولوژی در زندگی ما تغییراتی را ایجاد کرده که کم از برخورد شهاب سنگ در زمان دایناسورها نیست. تصور کنید گوشی هوشمندی که دست شماست از شما گرفته شود!
آیا می‌دانید تنها 20 سال از عمر اولین گوشی هوشمند می‌گذرد؟! اما در همین زمان کوتاه نسل بشر به اندازه‌ای بدان وابسته شده که بدون آن، ادامه کار و زندگی برایش سخت و غیرممکن می‌باشد، جز این است؟ اگر به این باور نرسیده‌اید یک هفته گوشی خود را کنار بگذارید!
امروزه توسعه هر کسب و‌کاری وابسته به همراهی با ابزار تکنولوژی دارد، استارتاپ‌ها چیزی نیستند جز نسخه توسعه‌یافته کسب و‌ کارهای فعلی، یعنی اگر ما در برابر این تغییرات مقاومت کنیم، دیر یا زود دیگران با شیوه ارائه‌ای مدرن‌تر، کسب و کار ما را تصاحب می‌کنند. نمونه‌اش سیستم حمل و نقل، اگر فعالین حوزه حمل و نقل در برابر تغییرات تکنولوژی از خود مقاومت نشان نمی‌دادند، امروز کسب و کار خود را در محاصره استارتاپ‌ها نمی‌دیدند. به همین سادگی، غفلت و مقاومت در برابر تغییرات منجر به نابودی کسب و‌ کار ما می‌گردد.

پس لطفا دایناسور نباشید!

با تکنولوژی و تغییرات همراه شوید تا بقای کسب و کار خود را تضمین کنید.اپلیکیشن میز بستری جهت گذر از دوران سنتی و معرفی و ارائه کسب و‌ کارها در فضای مدرن و دیجیتال است و به شما این امکان را می‌دهد تا در مسیر تغییرات تکنولوژی قرار بگیرید و کسب وکارتان دچار سرنوشت دایناسورها نشود!
رسالت ما توسعه کسب و کار شما با ابزارهای تکنولوژی است،اپلیکیشن میز را از مارکت های معتبر دانلود کنید و با ما همراه شوید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *