27 July, 2024
معرفی بهترین رستوران های زنجان

معرفی بهترین رستوران های زنجان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

زنجان یکی از مقصدهای مورد توجه گردشگری در ایران است. این شهر رستوران‌های متعددی دارد که در آن‌ها می‌توانید بهترین غذاهای سنتی و فست فود را نوش جان کنید. شهر زنجان بدلیل آب و هوایی که دارد در فصل تابستان مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اگر در سفر به زنجان تصمیم گرفتید در یک رستوران خوب غذا بخورید، این راهنما به شما کمک می‌کند که بهترین رستوران‌های زنجان را انتخاب کنید.

رستوران پلو زنجان

رستوران پلو

بدون شک از هر زنجانی بپرسید بهترین رستوران های زنجان کجاست رستوران پلو را به شما معرفی می‌کند. کیفیت بسیار خوب رستوران باعث شده که تمامی مشتریان را راضی می‌کند. در این رستوران انواع کباب با برنج ایرانی درجه یک و کره محلی سرو می‌شود. در کنار سفارش غذا میتوانید از سالاد، ماست و خیار و زیتون پرورده مخصوص رستوران انتخاب کنید که با مخلفات ویژه خودشان طعمی متفاوت ارائه میدهد. محیط این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و حتی برای برگزاری مهمانی‌های کوچک هم مناسب است.

آدرس: خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول

دیزی سرای عابدینی زنجان

دیزی سرای عابدینی

اگر هوس دیزی کردید و دل‌تان خواست تا یک وعده غذای اصیل ایرانی را در محیطی گرم، زیبا و دوست‌داشتنی نوش جان کنید، دیزی سرای عابدینی را انتخاب کنید. این دیزی سرا در بازار زنجان قرار دارد و البته غیر از دیزی، صبح‌ها با چای، املت و انواع صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. قیمت‌های این دیزی‌سرا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بهترین مواد اولیه و ادویه‌جات آماده می‌شود. به غیر از غذای لذیذ و محیوط دوست‌داشتنی، یکی از دلایل جذابیت این دیزی‌سرا برای بسیاری از مشتریان، رفتار دوستانه‌ی صاحبان آن یعنی برادران عابدینی است. این دو برادر خوش‌برخورد، با مهمانان خوش و بش می‌کنند و رفتاری صمیمانه دارند.

آدرس: چهارراه امیرکبیر، میدان ورک‌چی ها، دیزی سرای عابدینی

رستوران صدف زنجان

رستوران صدف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران صدف، سرویس‌دهی عالی است. این رستوران محیط آرام و شیکی دارد و به این دلیل یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر شناخته می‌شود. در رستوران صدف می‌توانید بهترین غذاهای اصیل ایرانی مثل باقالی‌پلو، انواع کباب و جوجه را سفارش دهید و میل کنید. زیتون پرورده با بهترین کیفیت از مخلفات پرطرفدار غذا در این رستوران است. این رستوران درست روبه‌روی پارک ملت قرار دارد. بنابراین بعد از غذا یا قبل از آن می‌توانید ساعاتی را در این پارک بگردید و از طبیعت و سرگرمی‌های آن لذت ببرید. این رستوران قیمت‌های نسبتا مناسبی دارد.

آدرس: خیابان خرمشهر روبروی پارک ملت

رستوران مشاهیر زنجان

رستوران سنتی مشاهیر

رستوران مشاهیر به عنوان مجلل‌ترین و جذاب‌ترین رستوران زنجان شناخته می‌شود. منو رستوران بسیار کامل است و شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی و در سه وعده صبحانه، ناهار، شام ارائه می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی زنجان مانند کوفته زنجانی، کشک بادمجان، کله جوش زنجانی، آش و کاچی سرو می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید. دکوراسیون داخلی رستوران نیز از ساختمان‌های قدیمی و خانه‌های سنتی با معماری ایرانی الهام گرفته شده و می‌تواند حال و هوای سنتی را به خوبی القا کند. قیمت غذاهای رستوران مشاهیر کمی بالاتر از حد معمول است ولی به کیفیت و لذت آن می‌ارزد.

آدرس: بلوار نوری، دور میدان رسل

رستوران ارگانو زنجان

رستوران ارگانو

هر چه بزرگترهای خانواده میل به خوردن غذای ایرانی دارند، به همان نسبت جوان‌ترها عاشق خوردن غذاهای ایتالیایی و فست‌فود هستند. پیدا کردن فست‌فود خوب می‌تواند سخت باشد و ما به شما ارگانو را پیشنهاد می‌کنیم که هم غذای لذیذی دارد و هم می توان گفت یکی از بهترین رستوران های زنجان است. انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود در این رستوران سرو می‌شود. طراحی داخلی آرامش‌بخش ارگانو باعث شده که خیلی از مسافران این فست‌فود را برای گذران وعده نهار یا شام انتخاب کنند. نزدیکی ارگانو با منطقه توریستی گاوازنگ می‌تواند گزینه خوبی برای تفریح و گشت و گذار باشد. اگر هوس خوردن فست‌فود به سرتان زد، ارگانو را از قلم نیندازید.

آدرس: روبروی نمایشگاه بین‌المللی، قبل از مرکز تفریحی

رستوران زرتشت زنجان

سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت

رستوران و سفرخانه سنتی زرتشت یکی از همان رستوران هایی است که بخاطر کباب هایش و کیفتیت بالای غذاهایش معروف است و طرفداران مخصوص به خودش را دارد. این رستوران و سفرخانه دل انگیز در باغی سرسبز و زیبا قرار گرفته و برای صرف غذاها شما انتخاب های زیادی دارید و می توانید از تخت های چوبی سنتی، سفره های روی زمین پهن شده و یا میزهای درون باغ استفاده کنید. در این رستوران پرطرفدار شما می توانید همه نوع غذای ایرانی را که دوست دارید سفارش بدهید و تا زمان صرف غذا می توانید از فضای دلنشین باغ در کنار خانوادتان لذت ببرید.

آدرس: خیابان خرمشهر، روبروی پارک میثم، نرسیده به صدا و سیما

همچنین می‌توانید در ایم قاله با لیستی از بهترین کافی شاپ های زنجان آشنا شوید

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *