27 July, 2024
لیستی از بهترین کافی شاپ ‌های زنجان

لیستی از بهترین کافی شاپ ‌های زنجان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

در یک کافی‌ شاپ خوب باید عطر و رایحه قهوه اولین چیزی باشد که در بدو ورود به مشام می‌رسد. قهوه اگر مرغوب باشد، تازه روست شده باشد، درست پیش از استفاده آسیاب شود و ماشین اسپرسوساز هم سلامت باشد، عطر جادویی قهوه خودبه‌خود در فضا پخش می‌شود و شما را مجذوب خودش می‌کند. یکی از دلایلی که دکوراسیون داخلی بیشتر کافی‌شاپ‌ها را از چوب می‌سازند این است که بوی قهوه را به‌خوبی در خود نگه می‌دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین کافی شاپ‌ های زنجان را معرفی کنیم.

کافی شاپ جنگل زنجان

کافه جنگل یکی از بهترین کافی شاپ های زنجان

اگه به کافه گردی علاقه دارید و دنبال یک مکان دنج و جوان پسند می‌گردید حتما به کافه جنگل سر بزنید. در این کافه انواع قهوه، شیرینی و کیک سرو می‌شود. این کافه که جز بهترین کافی‌‌ شاپ های زنجان است محیط دنج و شیکی دارد و پاتوق خیلی از دانشجویان نیز هست.

آدرس: خیابان امام خمینی

کافی شاپ کیوسک زنجان

کافه کیوسک

کافه کیوسک یکی از کافه‌های پرطرفدار و محبوب شهر زنجان است که قهوه‌های فوق العاده‌ای دارد و حتما باید امتحانش کنید. در این کافه باریستاهای حرفه‌ای کار می‌کنند و با برخوردی گرم و صمیمی قهوه رو آماده و سرو می‌کنند. کیفیت بسیار عالی، دکور و فضای خاص کافه کیوسک و همچنین قیمت مناسب باعث شده که این کافه در لیست بهترین کافی شاپ ‌های زنجان قرار بگیرد.

آدرس: شهرک کارمندان، انتهای خیابان هشتم غربی

کافی شاپ کوچه زنجان

کافه کوچه

کافه کوچه یکی از کافه‌های دوست داشتنی و جذاب زنجان است که با غذاها و نوشیدنی های خوش طعم در زنجان به معروفیت رسیده است. بیشتر مشتریان این مجموعه بخاطر برخورد خوب و صمیمی پرسنل این کافه به اینجا می آیند. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های زنجان شناخته شده است.

آدرس: ۷ تیر

کافی شاپ کاناپه زنجان

کافه کاناپه

کافه کاناپه یکی از معروفترین و بهترین کافی شاپ های زنجان است که به خاطر فضای زیبا، غذاها و قهوه‌های خوش طعم و قیمت های مناسب محبوبیت زیادی بین کافه بازها دارد. در این کافه میتوانید انواع قهوه، نوشیدنی و غذا شامل پاستا، ساندویچ و … سفارش دهید و از کیفیت بسیار عالی مواد مصرفی لذت ببرید. این کافه برای دورهمی کوچک دوستانه مکان مناسبی است و می‌توانید از چند روز قبل رزرو انجام دهید.

آدرس: میدان رسل، خیابان نوری

کافی شاپ هیوا زنجان

کافه هیوا

کافه هیوا با داشتن پرسنل حرفه‌ای و استفاده از محصولات با کیفیت در لیست بهترین کافی‌شاپ های زنجان قرار گرفته است. محیط کافه خیلی آرام و کلاسیک است که پرسنل مؤدب و خوش برخوردی دارد. می‌شود گفت که این کافی شاپ یه کافه مجهز با کادر حرفه‌ای است که با یکبار امتحان کردن حتما مشتری دائمی می‌شوید.

آدرس: اعتمادیه، خیابان معلم، خیابان ۱۱

کافی شاپ پارک زنجان

کافه پارک

کافه پارک یکی از کافه‌های خوب زنجان که انواع قهوه و نوشیدنی در کنار کیک های تازه و خوشمزه سرو می‌کند. دلیل اصلی مشهور شدن کافه پارک کیک‌های تازه و خوشمزه‌ای است که با دیدنشان وسوسه می‌شوید حتما چندتا را تست کنید. در این کافه دنج و شیک میتوانید لحظات خوشی داشته باشید و یک روز عالی در کنار دوستانتان داشته باشید.

آدرس: میدان آزادی، طبقه همکف هتل پارک

کافی شاپ شکلات زنجان

کافه شکلاته

از اسم کافه مشخص است که مخصوص علاقه‌مندان به شکلات است. در این کافه هر چیزی که با شکلات درست شود پیدا می‌شود. پرسنل حرفه‌ای این مجموعه به شکل تخصصی محصولاتی با شکلات درست می‌کنند که با یکبار امتحان مشتری دائمی می‌شوید. کافه شکلاته جزء بهترین کافی شاپ ‌های زنجان قرار دارد و محیط آرام کافه برای قرارهای دوستانه یا کاری مناسب است.

آدرس: نبش گلستان ۱4، روبروی بانک کشاورزی، ۴۵ متری انصاریه

کافی شاپ یاپراک زنجان

کافه یاپراک

ازدیگر کافه‌های زنجان که جزء بهترین‌‎ها قرار می‌گیرد میتوان به کافه یاپراک اشاره کرد. این کافه دارای محیطی گرم و دوست‌داشتنی است که برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی بسیار مناسب است. انواع نوشیدنی و غذاهای فست فودی در این مجموعه سرو می‌شود. برخورد پرسنل بسیار گرم و عالی است و می‌توانید لحظات بسیار خوبی در این مجموعه داشته باشید.

آدرس: اتوبان ۲۲ بهمن، روبروی ستاد فرماندهی، ورودی پونک، جنب مجتمع تجاری مسکن شمال غرب

همچنین می توانید لیست بهترین رستوران‌های زنجان را در اینجا ببینید

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *