16 April, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

بدون اغراق یکی از زیباترین شهرهای کویری ایران، ‌شهر کرمان است. که دارای مراکز خرید متنوعی هست و همین باعث شده است هر ساله تعداد زیادی از توریست‌ های داخلی و خارجی برای دیدن این شهر تاریخی به کرمان سفر می‌کنند. از قدیم گفته اند نمک سفر، خرید کردن است. حال شما فکر کنید که به شهری همانند کرمان که شهر ذوق و هنر و سلیقه است، سفر کردید، آنگاه چه می شود؟ به سادگی تمام پول ‌های شما تبدیل به وسیله و محصولات گوناگون می‌ شود. در ادامه از این مقاله سایت میز به معرفی بهترین مراکز خرید کرمان می پردازیم. با ما همراه باشید.


مطلب پیشنهادی: معرفی پین و وین و راهنمای دریافت آن


1- مجتمع تجاری صالح المهدی

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مجتمع تجاری صالح المهدی

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مجتمع تجاری صالح المهدی

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید کرمان به حساب می‌آید که علاوه بر مغازه‌های خوب، تفریحات متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است. از امکانات این مرکز خرید بزرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تالار و رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سفره‌خانه سنتی، شهربازی. این مجتمع تجاری میتواند مقصدی باشد برای تمام کارهای شما. از خرید گرفته تا استراحت و خوش‌گذرانی.

2- بازار ستاره کرمان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-بازار ستاره کرمان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-بازار ستاره کرمان

یکی دیگر از بهترین و مدرنترین مراکز خرید کرمان، بازار بزرگ ستاره است که در آن می ‌توانید اجناسی چون انواع لباس‌ های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم کامپیوتری و دیجیتالی، مواد غذایی، لوازم تزئینی و دکوری، لوازم‌التحریر، عطر و ادکلن، پارچه‌فروشی، سیسمونی و لوازم کودک، لوازم صوتی و تصویری و … را تهیه کنید. از امکانات این مرکز خرید پارکینگ طبقاتی، سیستم گرمایش و سرمایش، پله برقی، آسانسور، پوربین مدار بسته و نورپردازی داخلی و خروجی آن است. با وجود تمام این امکانات و تنوع کالا بعید است که شما دست خالی از این مرکز خرید بیرون بروید.

3- مجتمع تجاری شفا

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مجتمع تجاری شفا

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مجتمع تجاری شفا

اگر از طرفداران صنایع چرمی هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما به مرکز خرید شفا بروید. این مجتمع ۲ طبقه دارای ۳۵ واحد تجاری است. از امکانات این مرکز خرید می‌توانید به موارد زیر اشاره کرد: پارکینگ (با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو)، آسانسور، پله برقی، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی. این مجتمع تجازی یکی از بزرگترین و بهترین مجتمع های تجاری کرمان است. کافیست که یکبار به آن سر بزنید تا آن را فراموش نکنید.

4- بازار بزرگ کرمان یا همان بازار گنجعلی خان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-بازار بزرگ کرمان یا همان بازار گنجعلی خان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-بازار بزرگ کرمان یا همان بازار گنجعلی خان

بازار بزرگ کرمان که قدمت آن به سده ۸ می ‌رسد، طولانی‌ ترین راسته بازار ایران به شمار می ‌آید. هر بخش از این بازار در زمان فرمانروایی یکی از پادشاهان ساخته شده است. دیدن این جاذبه تاریخی با معماری و حال‌وهوای خاص خود خالی از لطف نیست و می تواند خاطرات بسیار جذابی را برای شما به جای بگذارد. در این بازار سنتی مانند دیگر بازارهای سنتی انواع اجناس را می‌توانید تهیه کنید. بخش‌های این بازار بزرگ عبارتند از: بازار ارگ، چهارسوق گنجعلی خان، بازار گنجعلی خان، بازار اختیاری، بازار وکیل، بازار سردار، بازار مظفری، بازار قلعه محمود، بازار میدان قلعه، بازار مسگری، بازار زرگری، بازار کفاش‌ها.


مطلب پیشنهادی: بهترین رستوران های کرمان


5- مرکز خرید فایتون

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مرکز خرید فایتون

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مرکز خرید فایتون

این مرکز خرید، بزرگ‌ترین فروشگاه ناحیه‌ی جنوب شرقی ایران است. فروشگاه‌های فرش، شیرینی و مواد خوراکی، اسباب‌بازی، مبلمان و دکوراسیون، فروشگاه‌های غذای بیرون‌بر و… از بخش‌های این مرکز خرید است. هرچه بخواهید به‌راحتی در «فایتون» پیدا می‌کنید. حتی اگر مقصدتان جای دیگری‌ست و فقط می‌خواهید مدت کمی در این شهر بمانید و خرت‌وپرت‌هایی برای بیابان‌گردی یا سفر به شهرهای دیگر بخرید، فایتون کمک زیادی به‌تان می‌کند.

6- مرکز خرید اطلس کرمان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مرکز خرید اطلس کرمان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-مرکز خرید اطلس کرمان

مرکز خرید اطلس جزو مراکز خرید مدرن کرمان محسوب می‌شود که در آن ‌می‌توانید لوازم هنری، آرایشی، پوشاک، وسایل ورزشی و تجهیزات پزشکی بخرید. این مرکز خرید بزرگ و 2 طبقه، در تقاطع خیابان شریعتی و رجائی شهر کرمان واقع شده و قیمت اجناس آن نسبت به سایر مراکز خرید در کرمان گران‌تر است. نمای مواج و منحنی گونه بیرونی مرکز خرید اطلس کرمان، خودش یک جاذبه برای گردشگران محسوب می‌شود و چون تا مجموعه گنجعلی خان و یخدان مویدی فقط یک چهارراه فاصله دارد، مسافران این شهر می‌توانند برای خرید در کرمان، به این مرکز خرید بیایند.

به یاد داشته باشید که در ورودی این مرکز خرید هر روز از ساعت 8:30 صبح باز می‌شود و 10:30 شب همه فروشندگان مغازه‌های‌شان را می‌بندند. در ضمن جمعه‌ها هم برنامه خرید نچینید، زیرا مرکز خرید اطلس تعطیل است.


مطلب پیشنهادی: بهترین مراکز خرید اصفهان


7- پاساژ زمرد یکی از بهترین مراکز خرید کرمان

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-پاساژ زمرد

بهترین مراکز خرید شهر کرمان-پاساژ زمرد

پاساژ زمرد از دیگر مراکز خرید شهر کرمان است که می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در آن تهیه کنید. این مرکز خرید در بلوار قائم واقع شده است و در لیست بهترین مجتمع‌ های تجاری کرمان جای گرفته است. در این مکان شما میتوانید به مشاور املاکی واقع در آن سر بزنید یا حتی از پیک موتوری استفاده کنید.

این مقاله از بلاگ میز نیز تمام شد. نظر شما راجع به مراکز خرید کرمان چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *