27 July, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

بوشهر هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران می باشد. سواحل زیبا و نیلگون خلیج فارس و آثار باستانی ارزشمند، از عمده دلایل سفر به این شهر ساحلی است. شبه جزیره بوشهر از لحاظ آثار باستانی و تاریخی، شهری غنی در جنوب کشور به شمار می آید. یکی از مشکلاتی که گردشگران و مسافران با آن مواجه هستند پیدا کردن مناطق تفریحی-رفاهی مانند کافی شاپ است. برای رفع این مشکل و یافتن بهترین کافی شاپ های بوشهر، پیشنهاد می کنیم حتما به وبسایت کاربردی میز مراجعه کنید.

کافه حاج رئیس

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافه حاج رئیس

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافه حاج رئیس

کافه حاج رئیس، در صدر لیست بهترین کافی شاپ های بوشهر قرار دارد. این کافی شاپ با دارا بودن فضایی سنتی و کلاسیک می تواند باعث ایجاد حس آرامش در مشتریان شود. ساعات کاری این کافی شاپ 8 صبح الی 12 شب می باشد. ظرفیت 30 نفره‌ی این کافی شاپ به شما این امکان را می دهد تا جشن های کوچک خود را در این کافه برگزار کنید. سطح قیمت این کافه، برخلاف دیگر کافی شاپ های اطراف، در حد متوسط قرار دارد. همچنین می توانید روز خود را با صرف یک صبحانه خوش طعم و لذیذ در این کافی شاپ زیبا شروع کنید. این کافه، نزدیک ترین کافی شاپ به بافت قدیمی بوشهر می باشد.

آدرس: بوشهر، خیابان ششم بهمن، خیابان کلیسا، کوچه روبروی نانوایی

تلفن: 07733341229

کافی شاپ کلبه

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافی شاپ کلبه

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافی شاپ کلبه

کافی شاپ کلبه یک نمونه از دنج ترین کافی شاپ های شهر بوشهر است. استفاده از میز و صندلی های چوبی با طرح های بسیار زیبا و دکوراسیون خاص آن باعث شده این کافی شاپ دوست داشتنی، به یک کافی شاپ منحصر به فرد تبدیل شود. اگر با دوستان خود به بوشهر سفر کردید و هوس نوشیدن یک قهوه دوستانه به سرتان زد، کافی شاپ کلبه می تواند بهترین میزبان برای شما عزیزان باشد. این کافه اولین و بزرگ ترین کافه رستوران استان بوشهر می باشد.

آدرس: بوشهر، ابتدای خیابان باهنر

تلفن: 09337074008


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های شهر بوشهر


کافه دلفین

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافه دلفین

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافه دلفین

کافه دلفین از دیگر کافی شاپ های شهر بوشهر می باشد که محبوبیت و معروفیت آن به خاطر حضور بازیگران سینما (سید جواد هاشمی، علی اوسیوند، امیرحسین آرمان)، خوانندگان سرشناس (رضا یزدانی، امید جهان) و بازیکنان محبوب پرسپولیس است. ساعات کاری این کافی شاپ از 8 صبح الی 12 شب می باشد. این کافه، نزدیک ترین کافی شاپ به دانشگاه بوشهر می باشد. تجربه نوشیدن قهوه در کنار ساحل، همراه با صدای امواج دریا و مرغان دریایی، لذتی است که به هر گردشگری توصیه می شود. سطح قیمت این کافی شاپ در حد متوسط می باشد.

ادرس: بوشهر، خیابان خیلج فارس، اسکله ساحلی، روبروی باغ پرندگان

تلفن: 09330682121

کافه کهن

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافه کهن

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافه کهن

همانطور که از نام آن پیداست، این کافی شاپ دارای فضایی سنتی و معماری کهن و قدیمی است و یکی از بهترین کافی شاپ های بوشهر به حساب می آید. هنگامی که وارد این کافی شاپ می شوید، حس آرامش کم نظیری در شما القا می شود؛ درهای کوچک چوبی به همراه گلدان ها و بوی مطبوع خاک نم خورده، همگی تداعی کننده روزهای شاد و خاطرات خوب گذشته هستند. بی شک کافه کهن، یکی از اصیل ترین کافی شاپ های شهر بوشهر است، و زیبایی آن در هیچ یک از کافی شاپ های اطراف نیست. اگر شما هم از آن دسته افرادی می باشید که عاشق سبک های سنتی و کلاسیک هستند پیشنهاد می کنیم حتما فضای آرام و دلنشین این کافه‌ی زیبا را از دست ندهید. این کافی شاپ، بین عموم مردم بوشهر به کافه فرهنگ و هنر نیز شهرت دارد.

آدرس: بوشهر، خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

تلفن: 09011875556

کافه نیمکت

معرفی کافی شاپ های بوشهر -کافه نیمکت

معرفی کافی شاپ های بوشهر -کافه نیمکت

کافه نیمکت نیز یکی از موارد لیست بهترین کافی شاپ های بوشهر و همچنین از نزدیک ترین کافی شاپ ها به دانشگاه بوشهر می باشد. این کافی شاپ با دارا بودن سبک مدرن و امروزی، همه روزه میزبان بسیاری از دانشجویان می باشد؛ بنابراین اگر تحمل فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد برای شما سخت است، به هیچ عنوان این کافی شاپ را توصیه نمی کنیم.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، انتهای خیابان بهارستان 12

تلفن: 09396736600


مطلب پیشنهادی: معرفی مراکز خرید شهر بوشهر


کافه مظفر

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافه مظفر

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافه مظفر

یک کافه با محیطی آرام و دلنشین که سبک دکوراسیون آن به نسبت کافی شاپ های اطراف، بسیار خاص می باشد. اگر علاقمند هستید در حین لذت بردن از طعم قهوه به موسیقی های کلاسیک و فاخر گوش دهید، بی شک کافه مظفر بهترین انتخاب برای شما است. این کافی شاپ نیز در بین مردم شهر بوشهر بسیار محبوب و معروف می باشد. ساعت کاری آن از 8 صبح الی 12 شب بوده و سطح قیمت آن، کمی بالا می باشد؛ که در مقابل کیفیت و ارائه خدمات آن کاملا موجه و منطقی است.

آدرس: بوشهر، خیابان شهید رجایی، خیابان فنس، نبش باهنر

تلفن: 09128777079

کافه هنر

معرفی کافی شاپ های بوشهر - کافه هنر

معرفی کافی شاپ های بوشهر – کافه هنر

یکی از کافه های معروف شهر بوشهر، کافه هنر می باشد. این کافه دارای فضایی هنری و آرامش بخش است و گروه های شعر خوانی در آن به خواندن اشعار خیام و دیگر شاعران بنام پارسی می پردازند. این کافه در بین مردم بوشهر به کافه هنرمندان، به دلیل حال و هوای هنری کافه، معروف است. اگر شما هم به شعر و شاعری علاقه دارید و از بودن در فضاهای هنری و کلاسیک لذت می برید، کافه هنر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آدرس: بوشهر، بوشهر خیابان چمران، بعد از خیابان خیبر، کوچه ساحل ۱

تلفن: 077 3356 5230

کافی شاپ های فوق در لیست برترین کافی شاپ های شهر بوشهر قرار دارند. اگر مایلید آدرس نزدیک ترین کافی شاپ ها به محل سکونت خود را داشته باشید، تنها کافیست به وبسایت میز مراجعه کرده، نرم افزار میز را نصب کنید و آدرس کافی شاپ های اطراف را بیابید. این نرم افزار هدفمند برای رونق بخشیدن به کسب و کارها و راحتی مخاطبان و مشتریان آن ایجاد شده است. برای آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات، به بلاگ میز رفته و سپس در قسمت «آموزش امکانات میز» جواب تمامی سوالات خود را پیدا کنید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *