27 July, 2024
معرفی بهترین کافی شاپ های اهواز

معرفی بهترین کافی شاپ های اهواز

اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر اهواز در کنار مکان های تفریحی و گردشگری از مکان های رفاهی و خدماتی زیادی برخوردار است؛ به طوری که سالانه گردشگران بسیاری به این شهر زیبا سفر می کنند. رستوران ها و کافی شاپ ها از مهم ترین مکان های تفریحی و رفاهی اهواز محسوب می شوند. پلتفرم میز در جهت رفاه حال شما عزیزان با در اختیار گذاشتن آدرس بهترین رستوران ها و کافی شاپ های اهواز، روند انتخاب را برای کاربران خود تسهیل نموده است. شما می توانید جهت اطلاع از شرایط و خدمات بهترین کافی شاپ های اهواز از سامانه میز کمک بگیرید.

کافی شاپ پلاک

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ پلاک

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ پلاک

کافی شاپ پلاک با طراحی جذاب و دکوراسیون زیبا، به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های اهواز شناخته می شود و یکی از نزدیک ترین کافی شاپ ها به خیابان کیانپارس است. این کافی شاپ دارای سالنی به ظرفیت ۳۶ نفر می باشد و بهترین مکان برای قرار های دو نفره و مهمانی های کوچک است. کافی شاپ پلاک همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ مشغول به فعالیت است و استفاده از آن هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد. این کافه از تنوع بالایی برخوردار است و در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها و کیک ها سرو می شود.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۷ شرقی، نبش مارون ۵

تلفن: 09120255285

کافی شاپ محام

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ محام

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ محام

کافی شاپ محام یکی از سبزترین و خوش رنگ ترین کافی شاپ های شهر اهواز است و احساس خوبی در مخاطب ایجاد می کند. گل آرایی و رنگ های شادی که در دیزاین آن استفاده شده است، باعث تفاوت کافی شاپ محام با سایر کافی شاپ های اطراف شهر شده است. صمیمیت پرسنل، فضای  سبز و روشن کافه به همراه خوردنی های خوشمزه می تواند خاطره ای به یاد ماندنی برای شما عزیزان به وجود آورد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرها و کیک ها ارائه می گردد. رزرو قبلی، اینترنت و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی کافی شاپ محام محسوب می شود.

آدرس: اهواز، کیانپارس، ابتدای خیابان میهن

تلفن: ۰۶۱۳۳۷۹۲۲۲

کافی شاپ فردین

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ فردین

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ فردین

کافی شاپ فردین یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های اهواز است و دارای فضایی آرام و دنج می باشد. ساعت کاری این کافی شاپ همه روز از ۸ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره است و به اندازه ۲۰ نفر ظرفیت دارد. کافی شاپ فردین اگرچه خیلی بزرگ نیست، اما از امکانات بالایی برخوردار است. در این کافه می توان انواع نوشیدنی ها، بستنی ها و کیک ها را بدون هیچ نگرانی سفارش داد؛ زیرا قیمت های این کافی شاپ بسیار اقتصادی و مناسب است. کافه فردین دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، اینترنت و رزرو تلفنی نیز می باشد.

آدرس: کوی ملت، خیابان اقبال، نبش خیابان ۱۶

تلفن: ۰۶۱۱۴۴۴۷۷۴

کافی شاپ سون

معرفی کافی شاپ های اوهواز-کافی شاپ سون

معرفی کافی شاپ های اوهواز-کافی شاپ سون

کافی شاپ سون با دکوراسیونی چوبی و قاب عکس های هنری و عطر خوب قهوه، نماد یکی از حرفه ای ترین کافی شاپ های شهر اهواز است. سطح قیمت این کافی شاپ متوسط می باشد و سالنی به ظرفیت ۳۵ نفر دارد. در کافه سون علاوه بر سرو نوشیدنی و دسر، صبحانه نیز سرو می گردد. کارکنان این کافی شاپ بسیار مهربان و خوشرو هستند و با شعار جای دنج برای اندکی آرامش در این فضا خدمت رسانی می کنند. این کافی شاپ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب مشغول به فعالیت است و دارای امکاناتی نظیر پارکینگ و اینترنت می باشد. همچنین شما می توانید پیش از حضور به صورت تلفنی میز رزرو کنید. کوکتل های کافه سون بسیار خوشمزه و معروف است و بسیار پر طرفدار می باشد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان ۶ و ۷ شرقی، بازارچه ساحلی

تلفن: ۰۶۱۳۳۸۸۰۸۸۸

کافی شاپ دیگو

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ دیگو

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ دیگو

کافی شاپ دیگو یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های اهواز است و جوی صمیمی و دوستانه دارد. نمای چوبی این کافی شاپ زیبایی آن را دوچندان کرده و سبب تمایز کافه دیگو با سایر کافی شاپ های اطراف آن شده است. دیگو بهترین مکان برای مهمانی های کوچک و قرار های دو نفره است. منوی این کافی شاپ شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها و سالاد های خوشمزه می باشد. پیشنهاد ویژه کافی شاپ دیگو به میهمانانش اسنک و قهوه اسپرسو است. سرو صبحانه، کتابخانه و برگزاری جشن ها از امکانات این کافی شاپ محسوب می شود.

آدرس: اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان ۱۱ شرقی

تلفن: ۰۶۱۳۳۹۱۴۰۲۲

کافی شاپ کوچه

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ کوچه

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ کوچه

اگر به دنبال استراحت در یک مکان آرام و بی نظیر هستید، کافی شاپ کوچه بهترین مکان برای شماست. این کافی شاپ زیبا با ظرفیتی حدود ۳۵ نفر و امکاناتی نظیر اینترنت نامحدود و کتابخانه، در لیست معروف ترین کافی شاپ های شهر اهواز قرار دارد. شما می توانید برای برگزاری جشن های خود از قبل میز رزرو کنید. ساعت کاری کافه کوچه همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره می باشد و لاته بهترین و معروف ترین نوشیدنی این کافی شاپ است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان خیابان ۱۱ غربی

تلفن: ۰۶۱۳۳۹۲۴۶۱۶

کافی شاپ پیچک

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ پیچک

معرفی کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ پیچک

کافی شاپ پیچک به دلیل طراحی منحصر به فرد و جذابی که دارد، یکی از بهترین کافی شاپ های اطراف شهر محسوب می شود. گل های طبیعی و گلدان های رنگی، حس و حالی سبز و دلنشین به مخاطبان القا می کند. این کافی شاپ ارائه دهنده انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع دسرها و میان وعده های خوشمزه می باشد. کافی شاپ پیچک همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب دایر است و از سالن نسبتا بزرگی برخوردار می باشد. پیچک بهترین مکان برای قرارهای دوستانه، کتاب خواندن و مهمانی های کوچک است؛ همچنین امکان برگزاری جشن های تولد در این کافی شاپ وجود دارد که باید از قبل به صورت تلفنی هماهنگ شود.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان وهابی، نبش خیابان ۱۵ کیان آباد

تلفن: ۰۶۱۳۳۹۱۹۶۸۰

کافی شاپ برج

معری کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ برج

معری کافی شاپ های اهواز-کافی شاپ برج

کافی شاپ برج یکی از بهترین کافی شاپ های اهواز است که در آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسر و غذا های خوشمزه فست فودی سرو می شود. فضای چوبی، پنجره های رنگی و عطر قهوه در این کافی شاپ بسیار آرامش بخش است. این کافی شاپ، یکی دیگر از نزدیک ترین کافی شاپ ها به خیابان کیانپارس اهواز است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. فضای دلنشین و آرام کافه کنج بهترین جا برای گفتگو های دوستانه محسوب می شود.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر

تلفن: ۰۶۱۳۳۳۳۰۰۴۷

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *