27 July, 2024
معرفی بهترین کافی شاپ های همدان

معرفی بهترین کافی شاپ های همدان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران در منطقه غربی و کوهستانی، همدان نام دارد و در دامنه کوه الوند قرار دارد. همدان را می‌توان از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و حتی جهان دانست که در دورهای مختلف، پایتخت حکومت‌های بزرگی چون مادها، هخامنشیان، ساسانیان، اشکانیان و غیره بوده است. این شهر را لحاظ قدمت و تاریخ، پایتخت تاریخی ایران می‌نامند. آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، برج قربان و غیره، از مناطق دیدنی و تاریخی همدان است که همگان تحت تأثیر چنین قدمت تاریخی و آثار باستانی هستند. در سفر به این شهر پر جاذبه، حتماً به یک راهنمای خوب که بتواند شما را در دیدن آثار باستانی و لذت بردن از مناطق زیبا، یاری کند نیاز دارید. همچنین بسیار بهتر می‌شود اگر این راهنما بتواند لیست کافی‌شاپ‌های همدان را نیز به شما نشان دهد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود بی درنگ اپلیکیشن میز را نصب کنید، تا از تمامی این مزیت‌ها بهره‌مند شوید. جهت آشنایی با بهترین کافی‌شاپ‌های همدان با ما  همراه باشید.

کافه گالری شب های روشن

کافه گالری شب های روشن همدان

کافه گالری شب های روشن همدان

کافه گالری شب‌های روشن، یکی از برترین کافی‌شاپ‌های همدان است. این کافی‌شاپ لوکس در برج زاگرس قرار دارد. چشم انداز بسیار زیبا این کافی‌شاپ از طبقه چهارم، یکی از موارد منحصربه‌فرد این کافی‌شاپ است. سبک فضای داخلی این کافی‌شاپ، از لحظه ورود، باعث آرامش می‌شود و احساس دل‌نشینی در شما ایجاد می‌کند. جدا از فضای داخلی، تراس موجود در این کافی‌شاپ در شب‌های مهتابی، انتخاب بسیار خوبی می‌تواند برای شب زنده داران باشد. طعم دل‌نشین قهوه و دیدن ستاره‌های درخشان، تجربه‌ای کم نظیر است. به دلیل باز بودن فضا، استعمال سیگار در تراس بلامانع می‌باشد. در این کافی‌شاپ نشست‌ها و دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود. منو این کافه از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های مختلف تشکیل شده است.

آدرس: همدان، میدان جهاد، برج زاگرس، طبقه چهارم

کافه ژاو

کافه ژاو همدان

کافه ژاو همدان

در لیست کافی‌شاپ‌های همدان، کافه ژاو، اولین انتخاب کتاب خوانان است. این کافه با دارا بودن کتابخانه ای نسبتاً بزرگ در خود، حس شعرخوانی و کتاب‌خوانی را در هر فردی شعله ور میکند. تصور نوشیدن یک شات قهوه تلخ به همراه خواندن چند خط از شعرهای شاملو، هر شخصی را وسوسه می‌کند تا برای یک‌بار هم که شده این تجربه ناب را امتحان کند. وجود گلدان‌های شمعدانی و رنگارنگ در این کافی‌شاپ، حس آرامش و راحتی خیلی خاصی را در مشتریان ایجاد می‌کند و هرکس با اولین حضورش در این کافه، احساس بسیار نزدیک و دل‌نشینی با آن برقرار می‌کند. این کافه نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان به منطقه دو همدان است.

آدرس: همدان، منطقه دو شهرداری، خیابان فرهنگ، روبروی اداره آموزش و پرورش

کافه کارن

کافه کارن همدان

کافه کارن همدان

کافه کارن، از بهترین کافی‌شاپ‌های همدان است که در خیابان   قرار دارد. همچنین این کافی‌شاپ را می‌توان از قدیمی‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان دانست. در بدو ورود به این کافه، محو کلکسیون بسیار زیبایی از نوارهای کاست می‌شوید که بر روی دیوارهای راهرو قرار دارد. به طور حتم می‌توان گفت خاطره بازی در این کافی‌شاپ دنج، موج می زند؛ پس اگر اهل خاطره بازی هستید و از دیدن اجسام قدیمی لذت می‌برید، به بهشت کوچک خاطره بازها حتماً سر بزنید. به طور کلی، تمام فضای کافی‌شاپ را اجسام قدیمی و کلکسیونی فراگرفته و چینش منحصربه‌فرد آن، جلوه و زیبایی آن را چند برابر کرده است.

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، ساختمان شهبازیان

کافه سولو

کافه سولو همدان

کافه سولو همدان

بیسترو سولو در لیست برترین کافی‌شاپ‌های همدان قرار دارد. البته با توجه با تازه کار بودنش، باید به پشتکاری و تلاش مدیریت آن آفرین گفت. این کافه در طبقه سوم برج سعیدیه قرار گرفته است. اگر به دنبال فضایی دوستانه و یا عاشقانه هستید، فضای داخلی این کافی‌شاپ، تمامی حس‌های زیبای دوستی را در شما روشن می‌کند و می‌توانید ساعت‌ها با دوستان نزدیک خود به صحبت و گفتگو بپردازید. این کافه از نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان به خیابان سعیدیه است. چیدمان صندلی‌ها و مبل‌ها، باعث زیبایی دو چندان این کافه شده است. بیسترو سولو را می‌توان در زمره بهترین کافی‌شاپ‌های همدان دانست.

آدرس: همدان، خیابان سعیدیه، برج سعیدیه، طبقه سوم

کافه بن بست

کافه بن بست همدان

کافه بن بست همدان

در لیست کافی‌شاپ‌های همدان، کافه بن بست، نامی است که هر فردی را به خود مجذوب می‌کند. این کافه جزء قدیمی‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان است و سابقه بسیار درخشانی در این حرفه دارد. در گذشته، نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان به دانشگاه بوعلی بوده است اما در حال حاضر به مکان فعلی خود، انتقال پیدا کرده است. کافه بن بست از پرطرفدارترین کافی‌شاپ‌های همدان است و کمتر کسی در این شهر است  که نام آن را نشنیده باشد. طراحی داخلی آن، کمی سبک کلاسیک و سنتی دارد و این نشان دهنده حفظ اصالت کافه از دیرباز است. چینش میز و صندلی‌های این کافه دنج، حس صمیمیت در بین افراد را بیشتر می‌کند و باعث شده تا مشتریان برخلاف دیگر کافه‌ها، کمی دوستانه‌تر در کنار هم بنشینند.

آدرس: همدان، تقاطع سعیدیه، ابتدای سعیدیه بالا

اگر قصد سفر به شهر زیبای همدان را دارید، و اهل گردش هستید، پیشنهاد می‌شود قبل از  هر تصمیمی، حتماً به وب سایت پرطرفدار میز مراجعه کنید. در این وب سایت می‌توانید لیست کافی‌شاپ‌های همدان و مراکز دیدنی و خرید همدان را جستجو کنید. همچنین با نصب نقشه راهنمای میز بر روی گوشی خود، آدرس نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌های همدان به محل اقامت خود را می‌توانید دریافت کنید. ما تلاش داریم تا شما عزیزان در سفر به این شهر رنگارنگ، اگر هوس نوشیدن قهوه ناب کردید، انتخابی از بین بهترین کافی‌شاپ‌های همدان داشته باشید. هدف ما راحتی و آسودگی شما عزیزان در سفر است.

اشتراک‌گذاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *