18 April, 2024
معرفی رستوران های کرمانشاه

معرفی بهترین رستوران های کرمانشاه

اجاره فضای تبلیغاتی

 

وقتی قصد داریم به شهر یا کشور تازه‌ای سفر کنیم یکی از دغدغه‌هایمان این است که درباره غذاهای محلی و همین‌طور بهترین رستوران‌های مقصدمان اطلاعات درست و کافی به دست بیاوریم. کاری که این روزها با وجود اینترنت آسان‌ شده است. اینکه بهترین و معروف‌ترین خوردنی‌های یک شهر کدام‌ها هستند و کدام رستوران‌ها غذاهای محلی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند، اطلاعاتی هستند که گردشگران دوست دارند پیش از سفر درباره‌اش بدانند. این بار در بلاگ میز قرار است از بهترین رستوران های کرمانشاه بگوییم، ‌شهری که نامش با دنده‌کباب و طاق بستان عجین شده است. اگر به کرمانشاه سفر می‌کنید و دلتان می‌خواهد بدانید بهترین رستوران های کرمانشاه کجاست با بلاگ میز همراه شوید.

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌ها، فست‌فودها و طباخی‌های کرمانشاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر با خیال آسوده سراغ بهترین رستوران‌ها بروید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر با خود به خانه ببرید.

رستوران شایلی

رستوران شایلی کرمانشاه

یکی از معروف ترین رستوران های شهر کرمانشاه رستوران شایلی است که هم محلی ها آن را می پسندند و هم مسافران. شایلی رستوران و کافی شاپی پنج ستاره است؛ پس اگر به دنبال یک گزینه ی لوکس و با امکانات باشید، انتخاب درستی است.

رستوران بام شایلی هم طراحی جذابی دارد و فضای سبز عمودی فضای دلچسبی ایجاد کرده است و هم برخورد کارکنان در رستوران شایلی حرفه ای و دوستانه است و غذاهای خوش مزه ای سرو می شود. منوی شایلی متنوع بوده و شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. بد نیست بدانید که سرآشپز شایلی، جایزه برترین سرآشپز بین رستوران های کرمانشاه را هم گرفته است. بعد از صرف غذا می توانید به کافی شاپ شایلی سر بزنید و نوشیدنی و دسر میل کنید.

نشانی: کرمانشاه، رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان و تلفن: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

رستوران ارگ

رستوران ارگ کرمانشاه

 

اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که به غذاهای محلی علاقمندید و دوست دارید بدانید یکی از مشهورترین غذاهای کرمانشاه یعنی همان خورش خلال چه طعمی دارد، رستوران ارگ را پیشنهاد می‌کنیم. خورشت خلال، امضای رستوران ارگ است. این رستوران در طبقه بالای مجتمع تجاری ارگ در خیابان مصدق قرار دارد و یکی از خوشمزه‌ترین خورش خلال‌های کرمانشاه را می‌توانید اینجا میل و تجربه کنید. خوراک شیشلیک هم از دیگر غذاهای لذیذ این رستوران است.

نشانی: کرمانشاه، خیابان مصدق، مجتمع تجاری ارگ

کافه رستوران بام شهر

رستوران بام شهر کرمانشاه

بعد از یک روز گشت‌وگذار در گوشه‌وکنار شهر، بهترین محل برای استراحت و میل کردن یک عصرانه دلپذیر کافه رستوران بام شهر است. بام شهر در طبقه دهم برج شهر در خیابان نوبهار قرار دارد. در این کافه رستوران منظره جذابی از شهر کرمانشاه در برابرتان می‌بینید. غذاهای ایتالیایی بام شهر باعث معروف شدن این رستوران در شهر کرمانشاه شده‌اند. به جز غذاهای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، دسرها، کیک‌ها و آبمیوه و بستنی هم جزو منوی کافه رستوران بام شهر هستند..

آدرس: کرمانشاه، خیابان نوبهار، نبش کوی ١١٤ طبقه ١٠ برج شهر کافه رستوران بام شهر

رستوران حافظ

رستوران حافظ کرمانشاه

رستوران حافظ در قلب شهر کرمانشاه یعنی خیابان فردوسی قرار دارد؛ یعنی از هر جای شهر این رستوران در دسترس است. مزیت رستوران حافظ در داشتن فضای سبز طبیعی و بسیار دلنشین است که صرف غذا در آن را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از شهر کرمانشاه تبدیل می‌کند. در این رستوران جذاب هم غذای ایرانی سرو می‌شود و هم غذاهای بین‌المللی. این نکته برای گردشگرانی که با گروه و یا خانواده سفر می‌کنند اهمیت زیادی دارد چون منوی متنوع یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه برای هر سلیقه و ذائقه‌ای گزینه مناسب دارد. در ضمن رستوران حافظ کافی‌شاپ هم دارد و فضای سرسبز کافه محلی دلپذیر برای گپ‌وگفت و نوشیدن چای بعد از صرف غذا است.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اشرفی اصفهانی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی

رستوران باقری

رستوران باقری کرمانشاه

اگر دوست دارید در فضای سبز کوهستانی و با چشم‌انداز آبشار استراحت و غذایتان را میل کنید، رستوران باقری را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران در پارک کوهستان باقری بوده و شامل منوی متنوعی از غذاها مانند انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی، کباب‌ها و انواع سالادها می‌باشد. فضای باز رستوران هم بسیار آرامش‌بخش و دلپذیر است.

آدرس: کرمانشاه،پارک کوهستان،پایین تر از آبشار

کله‌پزی امیری

کله پزی امیر کرمانشاه

کله‌پاچه، برای بیشتر ایرانی‌ها، صبحانه‌ای لذیذ است حتی در سفر. اگر دوست دارید گشت‌وگذار در شهر کرمانشاه را با صرف صبحانه‌ای مفصل شروع کنید، پیشنهاد ما کله‌پزی امیری در میدان مصدق، خیابان هلال احمر است. روزی که با کله‌پاچه خوشمزه و استقبال گرم کارکنان طباخی، شروع شود نوید یک روز عالی را می‌دهد.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان هلال احمر

کدام رستوران بهترین دنده‌کباب را سرو می‌کند؟

پاسخ به این سوأل در شهری مثل کرمانشاه که زادگاه این کباب بی‌نظیر است، چندان آسان نیست، حتی برای خود کرمانشاهی‌ها. کبابی که جزو میراث ملی ناملموس هم به ثبت رسیده است. با این وجود، چند رستوران شاخص‌تر از بقیه هستند که مهارت خاصی در آماده کردن این کباب دارند. در ادامه هفت تا از رستوران‌هایی که بهترین دنده‌کباب شهر را دارند معرفی خواهیم کرد.

رستوران هتل جمشید

رستوران جمشید کرمانشاه

وقتی سراغ بهترین رستوران های کرمانشاه برای چشیدن طعم یک دنده کباب لذیذ را می‌گیریم، رستوران هتل جمشید در بالای لیست قرار می‌گیرد. این رستوران که سبک سنتی دارد در میدان طاق بستان کرمانشاه قرار گرفته است. اگر به جز دنده کباب دوست دارید غذاهای سنتی دیگر کرمانشاه مثل خورش خلال را هم امتحان کنید، رستوران هتل جمشید بازهم انتخابی عالی است. رستوران یک کافی‌شاپ هم دارد که برای صرف چای بعد از یک خوراک سنتی لذیذ محل مناسب و دلپذیری است.

آدرس: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان

رستوران بهارستان

رستوران بهارستان کرمانشاه

 

وقتی حرف از بهترین جا برای خوردن دنده کباب کرمانشاه وسط باشد، نمی‌شود از رستوران‌های طاق بستان نام نبرد. اصولاً کباب کرمانشاهی در کنار یکی از دیدنی‌های این شهر طعم دیگری دارد. یکی از رستوران‌های خوب طاق بستان، برای صرف یک وعده دنده کباب خوشمزه رستوران بهارستان است. در رستوران بهارستان به جز کباب مشهور کرمانشاهی، انواع دیگر کباب‌ها و خوراک‌های سنتی کرمانشاه هم سرو می‌شوند.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، روبروی محوطه تاریخی طاق بستان، خیابان چمبشیر، کنار رودخانه

رستوران سه کاج

رستوران سه کاج کرمانشاه

این رستوران هم مانند رستوران بهارستان در طاق بستان قرار دارد و کباب‌های خوب و دنده‌‌کباب‌های عالی می‌پزد. در سه کاج می‌توانید کباب‌تان را در فضای باز رستوران هم میل کنید.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، جنب شهر شادی (داخل محوطه)

رستوران حیدری

رستوران حیدری کرمانشاه

عده زیادی از کرمانشاهی‌ها عقیده دارد رستوران حیدری در بالای لیست بهترین رستوران‌های کرمانشاه قرار دارد. عده زیادی هم اعتقاد دارند برای خوردن یک کباب دنده عالی باید مستقیم به طاق بستان و رستوران حیدری رفت. این رستوران فضای باز دارد و می‌توانید کباب را در محوطه باصفای طاق بستان میل کنید.

آدرس: کرمانشاه بلوار دانشگاه، نزدیک طاق بستان

رستوران رضایی

رستوران رضایی کرمانشاه

برای خوردن یک کباب کرمانشاهی خوب یک رستوران دیگر در خیابان طاق بستان، میدان پدر هم وجود دارد. رستوران رضایی به جز اینکه کباب دنده معرکه‌ای دارد، کباب کوبیده‌هایش هم بی‌نظیر هستند. پس در این رستوران دو گزینه عالی برای انتخاب دارید.

آدرس: کرمانشاه، میدان پدر، خیابان طاق بستان

دنده کباب طاق بستان

رستوران طاق بستان کرمانشاه

یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه که یکی از دنده کبابی‌های درجه یک این شهر هم هست، در منطقه طاق بستان قرار دارد و نام این جاذبه تاریخی بی‌نظیر را هم بر خود دارد. در محوطه طاق بستان گزینه‌های زیادی برای انتخاب کباب کرمانشاهی خوشمزه دارید و اگر از عاشقان کباب باشید شاید دوست داشته باشید هر روز به یکی از آنها سر سر بزنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان پدر، خیابان دانشگاه

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *