27 July, 2024
بهترین کافی شاپ های رشت

آشنایی با بهترین کافی شاپ های رشت

اجاره فضای تبلیغاتی

 

در سال های اخیر با توجه به میزان رضایت بخش سود دهی، حرفه ی کافی شاپ داری از رونق بسیاری خوبی بهره مند شده است. آشنایی با فواید نوشیدن قهوه و توصیه آن برای ورزشکاران در خصوص افزایش متابولیسم بدنی و سوخت و ساز بیشتر، از دلایل رونق بخشی کافی شاپ ها است. از دیگر دلایل محبوبیت کافی شاپ ها می توان به ایجاد وابستگی به نوشیدن نوعی قهوه با میکس خاص نام برد. با توجه به تراکم جمعیتی و تقاضا برای نوشیدن قهوه یا قرارهای ملاقات، تعداد کافی شاپ ها در هر شهری متفاوت است. شهر زیبای رشت، به دلیل وجود محیطی سر سبز و آب و هوایی دنج و گردشگران فراوان، دارای تعداد زیادی کافی شاپ می باشد. شما می توانید با نصب و راه اندازی اپلیکیشن میز، آدرس محل دقیق این کافی شاپ ها و نزدیکترین کافی شاپ به خود را به دست آورید. در ادامه در خصوص بهترین کافی شاپ های رشت به بحث می پردازیم.

کافی شاپ موزه

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ موزه رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ موزه

کافی شاپ موزه با فضایی زیبا و رویایی یکی از بهترین کافی شاپ های رشت شناخته می‌شود. ظاهر قدیمی و سنتی این کافی شاپ با شیشه ها و کاشی های رنگی و دیوارهای آجری، سبب تمایز کافی شاپ موزه با سایر کافی شاپ های اطراف شهر شده است. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار هم که شده میهمان این کافی شاپ زیبا شوید، دکوراسیون سنتی این کافه، هر تازه واردی را مجذوب می کند. فضای قدیمی، وسایل قدیمی و عکس های قدیمی ای که بر در و دیوار این کافی شاپ می بینید در شما حس و حال عجیب گذشته را زنده می کند. کافی شاپ موزه که یکی از بهترین کافی شاپ های رشت می باشد از دو طبقه تشکیل شده است و دارای انواع نوشیدنی های گرم و سرد است.

آدرس: رشت، بلوار معلم، رو به روی باغ وطن آبادی


در این مطلب می‌توانید با بهترین رستوران های رشت آشنا شوید


کافی شاپ دیروز و امروز

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ دیروز و امروز رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ دیروز و امروز

دیروز و امروز یکی از پر طرفدارترین کافی شاپ های شهر رشت است که با فضایی بی نظیر و چیدمانی چوبی، بسیار آرامش بخش به نظر می رسد. در کافی شاپ دیروز و امروز، کتابخانه ای زیبا با انواع کتاب ها و مجلات قرار دارد و به شما این فرصت را می دهد تا با خواندن کتاب، لذت یک عصرانه ی خوشمزه را دو چندان کنید. منوی این کافی شاپ بر تخته سیاهی که روی دیوار قرار دارد حک شده است و شما در یکی از بهترین کافی شاپ های رشت، شاهد منوی کاغذی نخواهید بود.

آدرس: رشت، خیابان گلسار، ابتدای خیابان ۹۸

کافی شاپ دوک

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ دوک رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ دوک

اگر عاشق هنر نقاشی و عکاسی هستید، حتما سری به کافی شاپ دوک بزنید. دیوارهای کافی شاپ دوک که از آن به عنوان یک کافه هنری یاد می شود، پر از تابلوهای نقاشی و عکاسی عکاسان گیلانی است. این کافی شاپ دارای دو فضای داخلی و رو باز می باشد. دوک، نزدیکترین کافی شاپ به خیابان گلسار می باشد. محیط بیرونی کافی شاپ دوک با گل آرایی و چیدمانی زیبا، بسیار با صفا و لطیف است و نظر هر عابری را به خود جلب می کند. کافی شاپ دوک، با نورپردازی عالی، فضایی ساده و تابلوهای هنری، یکی از بهترین کافی شاپ های رشت می باشد.

آدرس: رشت، خیابان گلسار، خیابان سمیه، جنب رستوران رازقی

کافی شاپ پاییز

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ پاییز رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ پاییز

این کافی شاپ با دیوارهای شیشه ای در طبقه ی یازدهم مجتمع تجاری ایرانیان واقع شده است و به دلیل ارتفاع زیادی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کافی شاپ پاییز با رنگ های گرم پاییزی و نورپردازی زیبا یکی از معروف ترین کافی شاپ های شهر رشت است. فضای آرامش بخش داخل کافه به همراه موسیقی گوش نواز و ویوی دلپذیر، کافی شاپ پاییز را بسیار خواستنی تر از کافی شاپ های اطراف کرده است. شما می توانید با رزرو قبلی، مراسم ها و تولد عزیزانتان را در این کافی شاپ برگزار کنید. منوی کافه پاییز، مانند سایر کافی شاپ های اطراف، متنوع است و تمامی سلیقه ها را پوشش می‌دهد.

آدرس: رشت، خیابان گلسار، مجتمع تجاری ایرانیان

کافی شاپ سیب

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ سیب رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ سیب

کافی شاپ سیب، نزدیکترین کافی شاپ به خیابان معلم است و یکی از بهترین کافی شاپ های رشت محسوب می‌شود. اگرچه این کافی شاپ خیلی بزرگ نیست، اما به دلیل فضای دنج و آرامشی که دارد بسیار مورد استقبال واقع می‌شود. این کافی شاپ در سرو خوراکی ها از مهارت بالایی برخوردار است و میهمانان را به وجد می آورد. منوی این کافی شاپ دارای قیمت های بسیار مناسبی است. بیرون از کافی شاپ در پیاده رو، تعدادی میز و صندلی چیده شده است که بهترین زمان برای استفاده از آن ساعات انتهایی شب است.

آدرس: رشت، خیابان معلم، رو به روی استانداری


در این مطلب می‌توانید با مراکز خرید رشت آشنا شوید


کافی شاپ سایه

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ سایه رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ سایه

از آن جا که این کافی شاپ داخل پارک ملت شهر رشت قرار دارد، بهترین مکان برای استراحت بعد از ورزش محسوب می شود. این کافه دارای چند بخش است. فضایی از آن به کتابخانه اختصاص دارد و مکانی مناسب برای افرادی است که دوست دارند در فضایی ساکت و آرامش بخش به مطالعه بپردازند. داشتن این فضای اختصاصی برای مطالعه، سبب علاقه مندی تعداد کثیری از افراد به این کافه نسبت به کافی شاپ های اطراف آن شده است. معمولا در این جا، موسیقی های سنتی پخش می شود و به نوعی می توان از آن به عنوان یکی از سنتی ترین کافی شاپ های شهر رشت یاد کرد. از پشت دیوارهای شیشه ای کافی شاپ سایه می توان زیبایی های پارک را به خوبی دید و از فضای سبز بیرون لذت برد. در این کافه، علاوه بر نوشیدنی های گرم و سرد، انواع غذاهای فست فودی نیز سرو می شود.

آدرس: رشت، بلوار شهید انصاری، پارک ملت

کافی شاپ کاست

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ کاست رشت

بهترین کافی شاپ های رشت-کافی شاپ کاست

کافی شاپ کاست، از دو طبقه ی مجزا تشکیل شده است و با اسم و چیدمان خاصی که دارد، شما را به گذشته ای نه چندان دور می برد. استفاده از وسایل قدیمی در این کافه و طرح کاستی که بر روی تابلوی درب ورودی قرار دارد، احساس خوب و آرامش بخشی را به میهمانان منتقل می کند. کاست، نزدیکترین کافی شاپ به باغ محتشم رشت است، به همین دلیل به عنوان یکی از پرطرفدارترین کافی شاپ های شهر رشت، شناخته می شود.

آدرس: رشت، خیابان ملت

هوای دلپذیر رشت در کنار نوشیدن چای و گپ و گفت با دوستانتان می توند حال شما را برای چند هفته عوض کند و حس سرخوشی را به شما منتقل کند. اگر دوست دارید این حال خوب را در بهترین کافی شاپ های رشت تجربه کنید، می توانید آن ها را در اپلیکیشن میز بیابید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *