27 July, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر کرمان یکی از جاهایی است که غذاهای سنتی و محلی آن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و نسبت به باقی شهرها ناشناخته‌تر است. با این حال، محال است که ما با نام این شهر به یاد زیره‌های با کیفیت آن نیافتیم. در ادامه این مقاله از وبلاگ میز قصد داریم تا شما را با چندی از بهترین رستوران های کرمان آشنا کنیم.

1- رستوران سنتی مکث

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سنتی مکث

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سنتی مکث

رستوران سنتی مکث یکی از جاهایی است که اگر مردم کرمان مسافر ایرانی و یا توریست داشته باشند حتما آن‌ها را به آن جا می‌برند. رستورانی با کیفیت و تمیز با حال‌ و‌ هوای سنتی و غذاهای دلچسب ایرانی. کباب‌های این رستوران خوش‌طعم و لذیذ هستند و انتخاب اول بسیاری از مسافران. به همین خاطر لازم است آن را در لیست بهترین رستوران‌های کرمان بیاوریم.

آدرس: بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه

2- رستوران ساحل

بهترین رستوران های کرمان-رستوران ساحل

بهترین رستوران های کرمان-رستوران ساحل

رستوران ساحل فضایی خانوادگی و آرام دارد و یکی از بهترین رستوران‌های کرمان است. در این رستوران می‌توانید میزهای چهار نفری یا خانوادگی را انتخاب کنید و از منوی کامل و خوش‌طعم رستوران، غذای دلخواه‌ خود را سفارش دهید. دکوراسیون رستوران ساحل شیک و درعین حال ساده است. چینش میزها نیز حرفه‌ای و برخورد پرسنل مودبانه است.

آدرس: بلوار حمزه بین کوچه ۷ و ۹


مطلب پیشنهادی: بهترین رستوران‌های کاشان، مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران


3- باغ رستوران دشت بهشت

بهترین رستوران های کرمان-باغ رستوران دشت بهشت

بهترین رستوران های کرمان-باغ رستوران دشت بهشت

باغ رستوران دشت بهشت فضایی بزرگ، آرام و دلچسب و البته جذاب‌ترین کباب‌های کرمان را دارد. شما هم می‌توانید تخت‌های داخل باغ را برای نشستن انتخاب کنید و هم تخت‌های داخل سالن را که دور تا دور حوض فیروزه‌ای رنگ چیده شده‌اند. درفصل زمستان نیز اطراف تخت‌های داخل باغ پوشیده می‌شود و داخلشان بخاری قرار می‌دهند تا برای شما فضایی خاطرانگیز و نوستالژیک را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کرمان بسازند. بنابراین در زمستان نیز می‌توانید با خیال راحت از تماشای باران و برف لذت ببرید.

آدرس: بلوار شهید صدوقی (جاده کرمان-تهران) کوچه شماره ۲۳

4- رستوران فرنگی دودکش

بهترین رستوران های کرمان-رستوران فرنگی دودکش

بهترین رستوران های کرمان-رستوران فرنگی دودکش

رستوران فرنگی دودکش یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های کرمان است. اگر طرفدار دکوراسیون‌های مدرن و منو بین‌المللی باشید، این رستوران بهترین انتخاب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی شماست. منوی رستوران هم مانند فضا و تزئینات داخلی آن جذاب است. انواع صبحانه، غذاهای بین‌المللی و فست‌فود مانند استیک، پاستا، پیتزا، غذاهای دریایی و حتی کباب کره‌ای در منوی رستوران پیدا می‌شود.

آدرس: کرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد

5- رستوران سنتی کیخسرو

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سنتی کیخسرو

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سنتی کیخسرو

این رستوران قسمتی از مجتمع اقامتی و پذیرایی کیخسرو در خانه‌ای قدیمی ‌است. لذت نشستن در حیاط خانه‌ای قدیمی‌ کنار حوض آب و تخت چوبی و تکیه دادن به پشتی‌های راحت همان چیزی است که افراد را به اینجا می‌آورد. منوی رستوران کیخسرو پر از غذاهای اصیل ایرانی مانند چلوماهیچه وخورشت فسنجان و انواع کباب است.

ما در وبلاگ میز پیشنهاد می‌کنیم، قاتق گوشت، آبگوشت کرمانی، بزقرمه و چغوک بریز را که غذاهای سنتی داخل منو هستند را امتحان کنید. مطمئنا جز اینجا هیچ جای ایران نمی‌توانید طعم اصلی غذاهای محلی کرمان را بچشید. حتما قبل از آمدن به رستوران با تماس تلفنی میزتان را رزرو کنید.

آدرس: کرمان، میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی


مطلب پیشنهادی: 8 رستوران پرطرفدار در پایتخت مذهبی ایران


6- رستوران اسپاخو

بهترین رستوران های کرمان-رستوران اسپاخو

بهترین رستوران های کرمان-رستوران اسپاخو

رستوران اسپاخو یکی از لوکس‌ترین طراحی‌های داخلی و خارجی را در بین رستوران‌های شهر کرمان دارد. نمای سنگی ساختمان رستوران، فضای سبز، نورپردازی باغ و دکوراسیون شیک رستوران ممکن است بسیاری را نگران قیمت منو کند. با این حال به محض اینکه منو را باز کنید، نگرانی شما برطرف می‌شود. قیمت غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی رستوران اسپاخو با توجه به حجم و کیفیتی که دارند مناسب است.

آدرس: بلوار جمهوری اسلامی، حدفاصل بلوار حمزه و خیابان هزارویک شب

7- رستوران آسیاب بادی

بهترین رستوران های کرمان-رستوران آسیاب بادی

بهترین رستوران های کرمان-رستوران آسیاب بادی

غذا خوردن در آسیاب بادی هلندی فرصتی است که شاید یکبار برایتان پیش بیاید. رستوران آسیاب بادی با ظاهر متفاوت و غذاهای خوش‌طعم خودش توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. ساختمان آسیاب بادی قرمز رنگ است و پس از آنکه از پله‌های سنگی بالا می‌روید به ورودی‌اش می‌رسید. فضای داخلی نیز دکوراسیونی شیک و چوبی دارد. موزیک ملایم و نورپردازی رستوران فضای آرامش‌بخشی را برای مهمانان فراهم کرده است. رستوران دو طبقه است و در صورتی که میزها رزرو نباشند می‌توانید یکی از طبقات را برای نشستن انتخاب کنید.

ظروف روی میز حرفه‌ای چیده شده‌اند و برخورد پرسنل نیز محترمانه است. منوی رستوران دارای انواع پیش‌‌غذا، غذاهای اصیل ایرانی مانند چلو گوشت و بزقرمه، انواع کباب و غذاهای بین‌المللی است.

آدرس: کیلومتر ۲۰ محور هفت باغ علوی


مطلب پیشنهادی: بهترین رستوران های اصفهان


8- رستوران سرکباب

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سرکباب

بهترین رستوران های کرمان-رستوران سرکباب

رستوران سرکباب یکی از بهترین و لذیذترین کباب‌ها را میان رستوران‌های شهر کرمان دارد. دکوراسیون رستوران ساده اما شیک است و شاید تنها نکته منفی سرکباب جای کم آن باشد. در منوی رستوران سرکباب فقط کباب پیدا می‌شود. دیس «کباب سر» انتخاب اول بسیاری از افرادی است که خانوادگی به رستوران می‌آیند. کباب بختیاری و کباب برگ نیز خوشمزه‌ترین‌های منو هستند.

آدرس: بلوار جمهوری، حدفاصل چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر

این مقاله نیز تمام شد. نظر شما راجع به این رستوران‌ها چیست؟! دوست دارید کدام را انتخاب کنید؟

اشتراک‌گذاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *