18 October, 2024
وام-خرید-کالای-ایرانی

چگونه برای دریافت وام لوازم خانگی اقدام کنیم؟

اجاره فضای تبلیغاتی

 

وام گرفتن به دلایل مختلف،از مسائلی است که ذهن افراد را به ویژه در شرایط اقتصادی حال حاضر به خود مشغول می‌کند.این امر به خصوص در مورد خرید کالا و لوازم خانگی بیشتر به چشم می‌آید چرا که هزینه‌ها بسیار سنگین به نظر می‌رسند.در این شرایط گزینه‌ وام لوازم خانگی مطرح می‌شود تا با پرداخت اقساطی بتوان فشار را تا حدودی کم کرد.

نحوه واگذاری تسهیلات وام لوازم خانگی

هر بانک و موسسه مالی اعتباری با توجه به قوانین داخلی خود شرایط خاصی برای واگذاری وام لوازم خانگی دارد.بعضی از این قوانین در میان تمامی بانک‌ها مشترک است.به طور مثال کالا و لوازم خانگی مورد معامله باید حتما درون کشور تولید شده باشد و از طرف وزارت صنعت و معدن به عنوان یک کالای داخلی شناخته باشد.
نحوه واگذاری وام لوازم خانگی بدین صورت است که متقاضی باید درصدی از مبلغ کالا را به عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده کالا نقدا پرداخت کند.سپس فاکتور رسمی و مهر شده از فروشنده کالا یا نمایندگی‌های مجاز تولیدکنندگان کالاهای داخلی را به بانک ارائه کند.بانک مبلغ باقی مانده را از طریق صدور یک چک بانکی در وجه فروشنده پرداخت می‌کند.سپس متقاضی باید معادل مبلغ باقی مانده و همچنین کارمزد بانک را به صورت قسطی و ماهانه پرداخت کند.

بانک های ارائه دهنده تسهیلات خرید کالای خانگی

هنگام نگارش این مطلب بانک‌های زیر تسهیلات بانکی و وام لوازم خانگی ارائه می‌کنند؛در ادامه شرایط اعطای تسهیلات از طرف هر کدام از این بانک‌ها را بررسی می‌کنیم:
شرایط وام بانکی
قوانین و شرایط ارائه وام لوازم خانگی ممکن است بنا به تغییرات وضع اقتصادی جامعه تغییر کند،پس بهتر است همیشه از نزدیک‌ترین شعبه آخرین شرایط ارائه تسهیلات را جویا شوید.
در پایان آدرس صفحه قوانین اعطای وام بانک های یاد شده برای شما قرار داده شده است.
بانک ملی ایران – طرح خرید لوازم منزل
بانک تجارت – فروش اقساطی کالاهای مصرفی با دوام
بانک گردشگری – تسهیلات کالاهای بادوام
بانک حکمت ایرانیان – طرح حکمتانه
بانک آینده – تسهیلات کارگشا
بانک مهر اقتصاد – طرح کارت اعتباری کالای ایرانی

از اینکه با این مطلب از بلاگ میز همراه ما بوده اید صمیمانه متشکریم.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *