18 October, 2024
بهترین رستوران های کاشان

بهترین رستوران‌های کاشان، مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران

اجاره فضای تبلیغاتی

 

کاشان یکی از شهرهای اصفهان محسوب می‌شود و جزو یکی از قدیمی‌ترین مکان‌هایی محسوب می‌شود که دارای تمدن شهر نشینی است. این تمدن شهر نشینی عمری حدود ۷ هزار سال دارد. این تمدن از مکانی به نام سیلک آغاز شده است. همین‌ موضوع باعث می‌شود که بتوانیم کاشان را مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران بدانیم.

امروز میزبان این شهر اصیل در وبلاگ میز هستیم. این بار همان اول می‌رویم سراغ بهترین رستوران‌های کاشان که قرار است در آنجا لذتی وصف نشدنی ببریم. پس با ما همراه باشید.

1- رستوران پاداش

بهترین رستوران های کاشان-رستوران پاداش

بهترین رستوران های کاشان-رستوران پاداش

می‌شود گفت که پاداش اسمی برازنده برای این رستوران هست. زیرا این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران‌های کاشان محسوب می‌شود. منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و پیتزا است و کادر این رستوران بسیار باتجربه، مشتری مدار و با اخلاق هستند. چیزهایی که در این رستوران تجربه می‌کنید باعث می‌شود که خاطره‌اش در ذهنتان بماند.

یکی از دلایلی که آن را یکی از بهترین رستوران‌های کاشان می‌کند, نزدیکی آن به خانه‌های تاریخی این شهر زیبا است.

آدرس : کاشان میدان شورا رستوران پاداش کاشان


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های چابهار


2- رستوران باغ بهشت

بهترین رستوران های کاشان- رستوران باغ بهشت

بهترین رستوران های کاشان-رستوران باغ بهشت

شاید دلتان بخواهد غذای خود را در محیطی دنج و متفاوت میل کنید و از رستوران‌های عادی که همیشه می‌روید دور شوید. خب برای این انتخاب یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کاشان حاضر است تا گزینه‌ای خوب برای شما باشد؛ رستوران باغ بهشت. محیط این رستوران خانوادگی بوده و چیزی که آن‌را نسبت به بقیه متمایز می‌کند مکان آن است. این رستوران دقیقا در پشت باغ شاه قرار گرفته است. این یعنی بعد از گردش و دیدن این باغ میتوانید با غذاهایی عالی خستگی را از بدنتون بیرون کنید.

آدرس: پشت باغ شاه (باغ فین)

3- رستوران ملل

بهترین رستوران های کاشان - رستوران ملل

بهترین رستوران های کاشان-رستوران ملل

این رستوران در طول سال، مخصوصا روزهایی مانند عید نوروز و گلاب گیری، پذیرای مهمانان زیادی است. این رستوران نزدیک به تپه‌های باستانی سیلک قرار دارد و می‌تواند هدفی باشد هم برای گشت و گذار و هم برای خوردن یک غذای عالی. این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کاشان محسوب می‌شود و تورهای مسافربری به دلیل موقعیت مکانی و کیفیت بی‌نظیر غذایی به رستوران ملل مراجعه می‌کنند.

4- رستوران خاتون

بهترین رستوران های کاشان- رستوران خاتون

بهترین رستوران های کاشان-رستوران خاتون

این رستوران عمری ۲۲ ساله دارد. یعنی از سال ۷۷ تا کنون مشغول فعالیت بوده و جزو بهترین رستوران‌های کاشان و بهترین سفره‌خانه کاشان محسوب می‌شود. این رستوران دارای کادری بسیار باتجربه است و کیفیت عالی غذای آن دلیلی می‌شود تا ما آن را یک بار دیگر جزو بهترین رستوران‌های کاشان معرفی کنیم.

5- رستوران مظفری

بهترین رستوران های کاشان-رستوران مظفری

بهترین رستوران های کاشان-رستوران مظفری

این رستوران هم می‌تواند مکانی باشد برای غذایی عالی و هم برای خرید سوغات مخصوص کاشان. نکته‌ای جالب که راجع به این رستوران قابل توجه بوده سیستم گرمایش و سرمایش آن است. این سیستم در نوع خود خیلی جالب ظاهر شده. یکی از بهترین رستوران‌های کاشان می‌تواند چه مزیتی نسبت به بقیه داشته باشد؟ درست است. بایددارای انواع غذا و دسرهای بومی محلی باشد.

آدرس : خیابان علوی روبروی خانه تاریخی طباطبایی


مطلب پیشنهادی: جاهای دیدنی اصفهان


6- رستوران خانه منوچهری‌ها

این رستوران در نزدیکی بازار قدیمی کاشان واقع شده و در شمار زیباترین بناهای تاریخی و ملی قرار دارد و به همین خاطر میتوانیم آن را یکی از بهترین رستوران‌های کاشان معرفی کنیم. این خانه دارای ۹ اتاق جهت اقامت، رستوران با غذاهای محلی و سنتی، فیلم کارگاه مخمل و زری بافی، سینما و … است. ظرفیت این رستوران ۳۵ نفر است و از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد.

آدرس : خیابان محتشم کوچه ثابت کوچه عمارت هفتم شماره ۵۹

7- رستوران خانه نقلی

بهترین رستوران های کاشان - رستوران خانه نقلی

بهترین رستوران های کاشان-رستوران خانه نقلی

اگر در کوچه پس کوچه‌های کاشان راه بروید می‌توانید خانه‌های زیادی را ببینید که به رستوران تبدیل شده‌اند. از بین این رستوران‌ها خانه نقلی را برای معرفی انتخاب کردیم. خانه نقلی دارای رستوران، هتل و کافه است. این رستوران دارای تمی کاملا سنتی است. یعنی اگر شما علاقه دارید تا نان هیزمی بخورید و چایی و دمنشوتان ذغالی باشد، این رستوران یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها خواهد بود.

آدرس : کاشان میدان کمال الملک خیابان ملاحبیب اله شریف کوچه پامنار گذر آب انبارخان کاشی ۲۰ خانه تاریخی نقلی


مطلب پیشنهادی: 8 رستوران پرطرفدار در پایتخت مذهبی ایران


8- رستوران حاتم

بهترین رستوران های کاشان - رستوران حاتم

بهترین رستوران های کاشان-رستوران حاتم

رستوران حاتم، که زمانی به ستاره طلایی معروف بود و فعالیت می‌کرد هم‌اکنون با مدیریت جدید رستورانی بزرگ با فضایی تمیز و معمولی است که در منوی خود انواع کباب‌ها و خورشت‌ها را جای داده است.

9- مجموعه غذایی و فودکورت کاشان

مجتمع کاشان مال در کاشان که دارای بخش‌های رستوران و فودکورت، فروشگاه وندا، فروشگاه پوشاک و غیره است، از بزرگ‌ترین مجتمع های تجاری کاشان محسوب می‌شود. رستوران فودکورت مجتمع کاشان مال، دارای بخش‌های متعددی است. از جمله غذای ایرانی، فست فود پیتزا و برگر، سوخاری، غذای ترکی، کافی‌شاپ، بستنی و آبمیوه، فود کورت سبز. دارای محیط و مکانی زیبا همراه با بالکن در بالای مجتمع کاشان مال که می‌توانید شب خوبی رو برای خودتون رقم بزنید، از جمله افتخارات این مجموعه بزرگ، گواهینامه استاندارد جهانی کیفیت و غذای سالم HACCP در ایران است.

این مقاله از سایت میز نیز تمام شد. تا به حال از این رستوران‌ها دیدن کرده‌اید خوشحال می‌شیم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *