8 September, 2024
فضای تبلیغاتی رایگان

معرفی بهترین فضای تبلیغاتی رایگان

اجاره فضای تبلیغاتی

 

در ایران خودمان کسب و کار های زیادی وجود دارند که از لحاظ تخصصی و فنی بسیار کارآمد و خبره هستند اما همین افراد در زمینه بازاریابی و تبلیغات هیچ مهارتی ندارند و از آن جایی که مشتری و جریان درآمدی ندارند بسیاری از این کسب و کار ها شکست می خورند. امروز می‌خواهیم به شما بهترین فضای تبلیغاتی رایگان را معرفی کنیم اما قبل از آن بهتر است شما را با انواع فضای تبلیغاتی رایگان آشنا کنیم تا توانایی تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. با ما همراه باشید.

انواع فضای تبلیغاتی رایگان

هر فضای تبلیغاتی رایگانی مناسب کسب و کار شما نیست و شاید حتی حضور شما در آن سیستم یک اشتباه بزرگ باشد که به ضررتان تمام شود اما چگونه باید تصمیم بگیرید که یک فضا برای کسب و کار شما مناسب است یا نه؟ جواب ساده است باید با انواع این فضا ها آشنا شوید و ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید تا بتوانید بهترین فضای تبلیغاتی رایگان را برای کسب و کار خود پیدا کنید. امروز سعی کردیم در این مقاله اطلاعات خوبی را در این زمینه به شما بدهیم تا تصمیم گیری هوشمندانه تری داشته باشید.

ارتباط با افراد تاثیرگذار یا اصطلاحا اینفلوئنسر‌ها (Influencers)

بازارایابی محصول، خدمات یا حتی اپلیکیشن شما با این روش می‌تواند به شدت عالی و سریع رشد پیدا کند. افراد تاثیرگذار یا اینفولئنسرها معمولا کسانی هستند که دامنه ای از مخاطبان را دارند و با آن‌ها در ارتباط هستند. مخاطبان این افراد به تقلید سبک زندگی این افراد علاقه دارند. به همین دلیل وقتی خدمت، محصول یا اپلیکیشنی توسط این افراد معرفی شود، مخاطبان آن‌ها به دنبال دستیابی به این محصول، خدمت یا اپلیکیشن می‌شتابند!
برای شما که صاحب یک کسب و کار هستید، ارتباط با چنین افرادی می‌تواند بسیار مفید باشد. برای آن که بهتر با این روش آشنا شوید بگذارید مثالی بزنیم که حتما با آن برخورد داشته اید. احتمالا اسم اپلیکیشن روبیکا را تا الان شنیده اید. این اپلیکیشن در سریال محبوب پایتخت توسط دو شخصیت محبوب این سریال نقی و ارسطو معرفی شد و همین کار باعث جذب عظیمی از هواداران این دو نفر به این برنامه شد!
البته این روش در بسیاری از مواقع رایگان نیست اما اگر با دقت بگردید در دوستان خود می‌توانید شخص یا اشخاصی را پیدا کنید که با این افراد در ارتباط اند و به صورت رایگان یا با هزینه کمی این کار را برای شما انجام می‌دهند!


مطلب پیشنهادی: با بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین آشنا شوید


سایت های آگهی رایگان

یکی از مسائلی که در اینترنت مانند قارچ رشد کرده است، سایت های تبلیغاتی رایگان است که کسب و کار ها با وارد کردن اطلاعات شغلی‌شان آگهی خود را ثبت می‌کنند. در گذشته نه چندان دور سئوکاران از این سایت‌ها برای گرفتن بک لینک رایگان برای بهبود رتبه خود در گوگل استفاده می‌کردند که امروزه دیگر در این زمینه هم کاربردی ندارد.
از آن جایی که سایت های آگهی رایگان هیچ اعتبار سنجی از مشتریان خود نمی‌کنند اعتبار و اعتماد کاربران خود را از دست داده اند. به همین دلیل اصلا توصیه نمی‌شود که از این سایت‌ها برای تبلیغات خود استفاده کنید.

پایگاه های اشتراک ویدئو

اگر مشاوره تبلیغاتی دریافت کرده باشید، احتمالا می دانید که ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در حال حاضر است. برای این کار نیازی نیست که حتما از یک شرکت بزرگ تبلیغاتی برای ساخت تیزر یا موشن گرافیک استفاده کنید خودتان هم می‌توانید با کمی خلاقیت در این زمینه یک ویدئو تهیه کنید. البته تهیه ویدئو به خودی خود مهم نیست، مهم تر از آن پخش کردن ویدئو است.
پخش کردن ویدئو شما در پایگاه های اشتراک ویدئو کار بسیار مهمی است که باید با دقت و برنامه ریزی انجام شود. سعی کنید ابتدا ویدئو خود را در یوتیوب منتشر کنید پس از آن آدرس ویدئویی را که منتشر کرده اید در سایت های دیگر مانند آپارت، تماشا، نماشا و … وارد کنید تا ویدئوی شما در این سایت‌ها هم منتشر شود.
همچنین اگر سایز استانداردی برای ویدئو خود در نظر گرفته باشید، می‌توانید آن را در اینستاگرام، لینکدین، توییتر، تلگرام و … هم به صورت رایگان منتشر کنید تا بازدید های بیش تری داشته باشید. توجه کنید بازدید های بیش تر برای ویدئو شما یعنی سرنخ های بیش تر برای شما! سرنخ یا لید که به آن مشتری بالقوه هم می‌گویند فرد یا افرادی هستند که با خدمات شما آشنا شده اند و احتمال استفاده آن ها از خدمات شما با توجه به رفتار شما می‌تواند بالا برود.

بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو (SEO)

شما هر کسب و کار سنتی که داشته باشید باز هم عده ای هستند که در حال جست و جوی خدماتتان در گوگل هستند. فرقی نمی کند که صاحب یک عمده فروشی هستید و یا یک آرایشگر و یا … . شما می‌توانید با سرمایه گذاری در این زمینه به راحتی به کسب و کارتان جان دوباره ای ببخشید.
سئو به شما کمک می کند که همیشه در رتبه های بالای جست و جو باشید و در مقابل دید کاربران و مخاطبان خودتان قرار بگیرید. برای این کار نیازی نیست حتما عمل خاصی انجام دهید. تنها کافی است از یک مشاور راه هایی برای بهبود سئو دریافت کنید و خودتان آن ها را پیاده کنید.

تبلیغ در فروشگاه های دوستان

یکی از کار هایی که کسب و کار ها به صورت تعاملی می‌توانند با هم انجام دهند، تبلیغ یکدیگر در محل کسب و کار خودشان است. این کار می‌تواند موجب رشد آن ها شود. برای این کار باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید که حتما باید کسب و کاری که در آن تبلیغ می شوید با شما مرتبط باشد.
به عنوان مثال تبلیغ آرایشگاه شما در یک مکانیکی کار خنده داری است. برای تبلیغ آرایشگاه خود می‌توانید از یکی از دوستانتان که لوازم آرایشی و بهداشتی می فروشد کمک بخواهید.

شبکه های اجتماعی

امروزه با توجه به این که هر شخصی وقت زیادی را در روز در شبکه های اجتماعی می‌گذارند، استفاده از این شبکه ها برای بازاریابی و تبلیغ محصول، خدمت یا اپلیکیشن کار بسیار عاقلانه ای است و می‌توانید با انجام آن مشتریان زیادی برای خود جذب کنید.
البته این کار نیاز به تخصص دارد و در علم بازاریابی به آن Social Media Marketing می‌گویند که اگر از اصول آن آگاه نباشید، انجام آن می‌تواند به ضرر شما یا کسب و کارتان تمام شود. پس به هر کسی انجام این کار توصیه نمی شود.

معرفی بهترین فضای تبلیغاتی رایگان

تا الان با انواع فضای تبلیغاتی رایگان آشنا شدید که هر کدام مزیت‌ها و نقاط ضعف خود را داشتند و شاید برای بعضی از کسب و کار ها مفید نبوده اند. الان می خواهم به شما یک فضای تبلیغاتی رایگان معرفی کنم که برای هر کسب و کاری مفید است و با استفاده از آن می‌توایند مشتری یا مشتریان زیادی برای کسب و کار خود جذب کنید.
برای استفاده از این فضای تبلیغاتی رایگان نیازی نیست حتما دانش بازاریابی خاصی داشته باشید چرا که خود مشتریان و مخاطبان شما در این فضا وجود دارند و به دنبال شما می‌گردند. پس جای هیچ نگرانی نیست.

اپلیکیشن میز بهترین فضای تبلیغاتی رایگان

اپلیکیشن میز یک فضا برای کسب و کار هایی است که مبتنی بر نقشه هستند. مردم زیادی از اپلیکیشن میز به عنوان یک راهنمای نقشه دیجیتال برای پیدا کردن مسیر، کسب و کار ها، بازار و … استفاده می‌کنند. اپلیکیشن میز خودش به دنبال مشتریان شماست و نیازی نیست که کسب و کار برای بازاریابی اقدامی کند.
کسب و کار ها می‌توانند با ثبت کسب و کار خود در میز و وارد کردن اطلاعات مربوطه خود را به مخاطبان معرفی کنند. بقیه کار ها با اپلیکیشن میز است. همچنین در این زمینه اپلیکیشن میز خدمات دیگری نیز رائه می‌کند که شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد:

بهینه‌سازی کسب‌ و‌ کار‌ های محلی و نوپا

هر کسب و کار نوپا و محلی در ابتدا با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شود. از جمله مراحل راه اندازی کسب وکار، فروش، مشتری مداری و بازاریابی. اپلیکیشن میز در این زمینه خدمات متنوعی ارائه می‌کند تا کسب و کار های محلی و نوپا را بهینه سازی کنند. شما می‌توانید با نصب و استفاده از این اپلیکیشن بهتر با این خدمات آشنا شوید.

همکاری بر پایه API بین استارتاپ‌ها

API یا Application Programming Interface به رابط های نرم افزاری می‌گویند که برای ارتباط بین نرم افزارهای مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود.  برای این که با این مفهوم آشنا شوید بهتر است مثال زیر را بخوانید.
در هنگام استفاده از سیستم عامل ویندوز یا MacOs شما برای ارتباط بین نرم افزارهای مختلف از API ها استفاده می‌کنید. در دنیای حاضر استفاده از API ها نقش بسیار مهمی در رشد کسب و کار ها ایفا کرده است.
اپلیکیشن میز آماده همکاری بر پایه API بین استارتاپ های مختلف است که برای آشنایی بیش تر با شرایط آن و نحوه همکاری می توانید از طریق تماس با ما با تیم میز ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات و برندسازی

هر کسب و کاری که نیاز به رشد دارد باید در بین مردم شناخته شود و از آن به عنوان یک برند یاد شود. این کار و نحوه انجام آن نیاز به تخصص دارد و هرکسی نمی تواند برای آن برنامه ریزی کند. تیم اپلیکیشن میز می‌تواند خدمات تبلیغات و برندسازی اپلیکیشن، محصولات یا خدمات شما را به بهترین شکل و با بالاترین بازدهی انجام دهد تا خیال شما را از هر بابتی راحت کند.

اشتراک‌گذاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *